27 marca 2018

beGLOSSY ECO BOX #1

Tak jak wczoraj zapowiadałam dziś pojawia się recenzja ECO BOXa z beGLOSSY. Czemu zdecydowałam się na zakup? Z dwóch powodów. Pierwszy z nich jest taki, że miałam w planach kupić serum MOKOSH, które znalazło się w tym pudełku, a wartość samego serum była równoważna cenie całego pudełka :) A drugi jest taki, że kocham naturalne kosmetyki.


 Co znalazło się w pudełku?



1) MOKOSH wygładzające serum z figą- właśnie o nim wspominałam na samym początku postu :) Ogromne wrażenie zrobiło na mnie serum z pomarańczą, o którym pisałam TUTAJ dlatego od kiedy usłyszałam o tym serum trafiło na moją wish-listę. Jego cena regularna to 89 zł.

2) Naturativ rewitalizujące masło do ciała żurawina i cytryną- miniatura o pojemności 40 ml. Posiada certyfikat NATURE. Producent obiecał, że zostawia nietłustą warstwę i szybko się wchłania. Nawilża i uelastycznia. Ma dość specyficzny zapach, bo jest to nietypowe połączenie. Pełnowymiarowy kosmetyk ma 250 ml i kosztuje 69 zł.

3) Płyn micelarny Vena Cosmetics- jest przeznaczony dla skóry bardzo wrażliwej. Koi, usuwa makijaż, oczyszcza skórę. Nie podrażnia i nie szczypie w oczu. Jest to produkt pełnowymiarowy, ma 150 ml. Przyznaję że jego cena mnie zaskoczyła, bo kosztuje aż 51 zł! :) Fajnie będzie przetestować coś tak drogiego :)

4) Clochee drobnoziarnisty peeling do twarzy- posiada ekstrakt z bazylii i lukrecji, delikatnie usuwa martwy naskórek i zanieczyszczenia, nadaje skórze miękkość i przywraca koloryt. Jest to produkt pełnowymiarowy i kosztuje 15 zł. Jestem ciekawa tego produktu, chociaż ostatnio używam tylko peelingów enzymatycznych, wierzę jednak w to, że ten będzie bardzo delikatny i mnie nie podrażni :)

5) Weleda Skin Food krem dla skóry suchej i szorstkiej- miniatura o pojemności 10 ml. Ten krem jest przeznaczony jest do twarzy, łokci, dłoni i stóp. Nawilża, poprawia jędrność i wygładza. Jego cena regularna za 75 ml to 43,90 zł.

6) Derma żel pod prysznic Eco Woman- miniatura o pojemności 25 ml. Żel pozbawiony jest substancji zapachowych, parabenów oraz barwników, minimalizuje ryzyko reakcji alergicznych i nadwrażliwości. Producent pisze, że ten żel jest luksusem oraz inwestycją w piękno oraz zdrowie. Cena pełnowymiarowego kosmetyku to 61,49 zł za 250 ml.

7) Weleda próbki

Zamawiając boxa skorzystałam z kodu, gdzie do zamówienia dodano 6 kosmetyków. Co otrzymałam?:)

Tonik rewitalizujący Kueshi

Nivea pianka pod prysznic rabarbar i malina

Pantene szampon i odżywka z serii Intensywna Regeneracja

Vichy maska oczyszczająca do twarzy z glinką

Uriage Xemose miniatura kremu do skóry bardzo suchej

Vichy Idealia krem wygładzający i rozjaśniający miniatura

Lakier do paznokci PostQuam

Miniatura oliwka hydrofilna do oczyszczania skóry twarzy, szyi i dekoltu Ingenii i próbka perfum Eternity Intense Calvin Klein

Wg mnie warto szukać i  korzystać z kodów przed zamówieniem :)

Jak Wam się podoba zawartość Boxu?:) Wciąż możecie go zamówić TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Naprawdę ciekawa zawartość :D Fajnie, że udało Ci się jeszcze załapać na gratisowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna zawartość, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jest dobrze, z masełkiem Naturativ chętnie bym się zapoznała

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to pudełeczko, choć obecność kosmetyków Pantene i Nivea trochę nas zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)