27 lipca 2018

beGLOSSY Morska Bryza lipiec 2018

Witajcie :) Kolejny miesiąc i kolejne pudełko :) Tym razem w Morskiej Bryzie znalazło się aż 6 produktów pełnowymiarowych! :) Ciekawi zawartości?:)




1) Pierre Rene lakier hybrydowy Ready&Go 3w1 nr 13 Sweet Berry- jest to innowacyjny lakier, który zawiera w sobie bazę, lakier i top. Wystarczy użyć dwie cienkie warstwy by uzyskać naturalny efekt. Przyznam szczerze, że dopiero wchodzę w tematykę hybryd. Pierwszy raz zrobiłam ją sobie miesiąc temu, kolejny raz kilka dni temu. Hybrydy na tyle mi się spodobały, że zamówiłam sobie zestaw startowy z NeoNail i spróbuję swoich sił w samodzielnym robieniu ich :) Cieszę się zatem z tego lakieru. Bardzo mi się spodobał też kolor, który jest dość klasyczny :)) Jego cena to 34,99 zł.

2 i 3) Herbal Esscences Bio:renew Repair Argan Oil of Morocco szampon i odżywka- są to kosmetyki z dodatkiem oleju arganowego, które mają zregenerować i przywrócić gładkość włosów. Ostatnio z tej serii wpadł mi w oko szampon z truskawką i z miętą i namiętnie go używam :) Te produkty są zaliczane do kategorii "Wyjątkowy Produkt" w Rossmannie. Dla członków Klubu dostępne są także często w promocji. U mnie odżywek i szamponów nigdy za wiele :) Ich cena regularna to 19,99 zł za sztukę.



4) Derma Żel do mycia ciała Body Shampoo Family-  jest to hipoalergiczny produkt, który jest przeznaczony dla osób, które są alergikami i borykają się z podrażnieniami skóry. Jest pozbawiony parabenów, barwników i substancji zapachowych. Drugi raz będę testować kosmetyk tej marki, po raz pierwszy wersję WOMAN otrzymałam w Eco Boxie beGLOSSY. Jego cena regularna to 25,99 zł.

5) Duetus Maseczka do twarzy-  maska ta zawiera zieloną glinę oraz olej z konopi. Ma ona za zadanie oczyścić i zmniejszyć pory, a także regulować wydzielanie serum. Węgiel pochłania toksyny oraz zanieczyszczenia. Zawiera też kwas salicylowy, który oprócz oczyszczania rozjaśnia przebarwienia. Jej cena za saszetkę to 6 zł.

6) SheFoot zestaw: sól do kąpieli stóp z minerałami z Morza Martwego + pilniczek do paznokci- już miałam styczność z tą solą i byłam z niej bardzo zadowolona. Zmiękczyła skórę stóp i przygotowywała skórę do dalszych zabiegów. A z pilniczka jestem bardzo zadowolona, bo taka mini wersja przyda mi się do torebki ;) Cena takiego zestawu to 9,99 zł.
I na końcu prezent dla Ambasadorek beGLOSSY, czyli woda komórkowa Cellular Water Mist, czyli kosmetyk, który mnie baaaardzo zaintrygował. Dlaczego? Jest to kosmetyk francuskiej marki, który zawiera kwas hialuronowy. Woda ta ma działać antyoksydacyjnie, nawilżająco oraz zapewniać energię komórkom skóry. Skład wody jest bardzo obiecujący. Już nie mogę się doczekać aż ją wypróbuję :)

Jak Wam się podoba zawartość?:)) Coś wpadło Wam w oko?

Pudełko możecie zamówić TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie woda mnie zaciekawiła, ale cieszę sie że jesteś zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, fajny bogaty box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekamy na Twoją opinię o mgiełce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa szamponu i odżywki Herbal Esscences Bio renew / Repair argan Oil of morocco.
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)