16 sierpnia 2019

Wibo: puder utrwalający Fixing Powder

Witajcie. Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu, którego używam już od ponad roku i w moim denku znalazło się już na pewno około 10 opakowań. Zawsze kupuję na promocji 2-3 opakowania od razu na zapas. Ciekawi mojej recenzji? Zatem zapraszam :)



Półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor. Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobnozmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu. Zawarty w nim kolagen działa nawilżająco i regenerująco.

Opakowanie ma 6 g. Puder dodatkowo jest zabezpieczony folią, której na poniższym zdjęciu już nie ma. Dzięki temu kupując go macie pewność, że jesteście pierwszymi osobami, które go używają. Na początku zastanawiałam się nad tym jaki będzie jego najlepszy sposób aplikacji, ale zawsze trochę wysypuję sobie na wieczko i nakładam dużym pędzlem do pudru. Kiedy się kończy bez problemu podważam wieczko i zużywam go do końca.



Puder jest bezzapachowy. Producent określa go jako półtransparentny. Ja jestem bardzo blada i do mnie pasuje idealnie, także kupując go nie macie czego się obawiać, że to tylko pusta deklaracja, a tak naprawdę może być za ciemny.


Jak jest z jego działaniem? To, że kupiłam już 10 opakowań wydaje mi się, że mówi samo za siebie :) 

+ mam suchą skórę i dla mnie dużym plusem jest to, że jej nie wysusza
+ łatwo się go aplikuje
+ współgra z każdym używanym przeze mnie podkładem i BB
+ ładnie utrwala i wytrzymuje bez poprawek u mnie przez 8 godzin, tylko nos potrzebuje po tym czasie przypudrowania
+ nie jest to bardzo intensywny mat, który sprawia, że skóra wygląda płasko
+ wydajność, starcza mi na ok. 1,5 miesiąca niemal codziennego używania, wydaje mi się, że u innych może starczać na znacznie dłużej, w moim przypadku tak jest, że od zawsze szybko denkuję pudry
+ jego cena regularna to 13,99 zł, ale zdarzało mi się trafić na niego w promocji zarówno w cenie 6,99 zł, jak i 7,99 zł
+ zaklejanie przez producenta wieczka

Minusów brak. 

Miałyście go? Jak go oceniacie?

3 komentarze:

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)