2 sierpnia 2020

BeGlossy Funny Sunny pudełko lipcowe

Witajcie, dziś przychodzę z recenzją pudełka lipcowego z BeGlossy Funny Sunny. Pudełko zebrało bardzo dobre opinie, a ja jestem ciekawa jakie będzie Wasze zdanie o nim :)



1) Nivea żel pod prysznic Fresh Blends malina, borówka i mleko migdałowe- odświeżający żel pod prysznic z formułą zawierającą 90 % składników pochodzenia naturalnego, ekstrakty z owoców i mleka roślinne. W innych pudełkach znalazł się wariant mango, morela i mleko ryżowe albo arbuz, mięta i mleko kokosowe. Był to produkt, który wcześniej został ujawniony i skrycie liczyłam właśnie na wariant z maliną, bo jest to jeden z moich ulubionych zapachów. Pachnie bardzo intensywnie i naturalne. Jego cena regularna to ok. 15,99 zł za 300 ml.

2) N.A.E. dezodorant roll-on Freschezza- odświeżający dezodorant w kulce z certyfikatem COSMOS Organic. Zawiera w składzie rozmaryn i liście organicznego tymianku. Chroni przed przykrym zapachem do 24 godzin i zapewnia uczucie świeżości. 99 % składników pochodzenia naturalnego, w tym 20 % z upraw organicznych. Nie zawiera soli aluminium i alkoholu. Jestem otwarta na testowanie tego typu kosmetyków, bo skład od zawsze był dla mnie ważny. Dezodorant 21 zł za 50 ml.


3) RED BLOCKER aktywny kompres w masce- maska z czerwoną glinką, która dostarcza skórze kompleks minerałów niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania, zmniejsza widoczność pajączków i likwiduje zaczerwienienia. Ma półschnącą konsystencję, która otula skórę jak kompres. Aktywne składniki wnikają w skórę, poprawiając kondycję i wygląd. Nawet po pierwszym użyciu skóra jest bardzo ukojona i zregenerowana. Jest to kosmetyk, z obecności, którego się ucieszyłam, bo sama mam problem z zaczerwienioną skórą. Do tej pory się tym nie przejmowałam, ale jeśli taki kosmetyk miałby mi pomóc to byłabym bardzo zadowolona :). Cena za 50 ml to 29,14 zł.



4) MBeauty Cosmetics nawilżająca maseczka hydrożelowa na usta Gold Hydrogel- maseczka na usta z 24-karatowym złotem. Intensywnie nawilża, wygładza, ujędrnia i regeneruje spierzchnięte usta. W składzie znajdziemy kolagen, złoto, adonozynę (działa przeciwzmarszczkowo) i ekstrakty roślinne. Ciekawa jestem czy zaobserwuję jakiś efekt na swoich ustach, które są zupełnie bezproblemowe. Nie mogę narzekać na to, że w okresie zimowym są suche, więc pod tym względem jestem szczęściarą. Maska kosztuje 12,99 zł.


 Prezent VIP
Dla Klientek VIP BeGlossy wybrało prezent w postaci Infinity Panda Mask łagodząca maseczka na tkaninie-  zawiera ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego, który koi, intensywnie nawilża i poprawia kondycję skóry. Maska jest dostępna tylko w Drogeriach Natura i kosztuje 11,99 zł.


5) AA Wings of Color holograficzny rozświetlacz do twarzy i ciała- produkt do makijażu oczu, twarzy i ciała, który zawiera trzy odcienie: turmalinowy fiolet, szafirowy błękit i szmaragdową zieleń. Produkty AA są dobre jakościowo i chętnie przetestuję kolejny z nich. Odcienie umożliwiają stworzenie holograficznego makijażu. Plusem na pewno jest to, że ma dość duże lusterko. Cena regularna to 39,99 zł.




6) Silan koncentrat do płukania tkanin Fresh Sky- został dodany do pudełka dodatkowo, jako produkt do przetestowania. Jest to próbka o pojemności 50 ml. Zawiera mikrokapsułki zapachowe. Zapewnia świeżość, miękkość ubrań i zapach tkanin w trakcie przechowywania w garderobie przez 140 dni. Ma kremową konsystencję. Pełnowymiarowy produkt ma 900 ml i kosztuje 8,99 zł.


Pudełko jest wciąż dostępne TUTAJ.

Znacie któryś z tych kosmetyków? :)

6 komentarzy:

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)