24 stycznia 2021

BioUp olejek myjący do twarzy hydrofilowy- ulubiony kosmetyk 2020 roku

Cześć :) W pierwszym poście z recenzją w 2021 chciałabym Wam opowiedzieć o moim ulubieńcu 2020 roku. Jest to kosmetyk marki BioUp, która może nie jest bardzo znana, ale przekonałam się, że jest naprawdę dobra.

Opis producenta i sposób użycia.

Ten olejek to była moja pierwsza przygoda z olejkiem do demakijażu. Jako pierwsze opakowanie kupiłam to o mniejszej pojemności, czyli 50 ml. Występuje on także w większej pojemności, tj. 150 ml i ten zakupiłam jako drugi. Większa pojemność jest właśnie na zdjęciach.

 

Opakowanie. Obie wersje są wyposażone w pompkę. Na żadną z nich nie narzekałam, ponieważ nie zacinały się. Naklejki nie ścierały się i nie odpadały w trakcie użytkowania. Widać ile zostało kosmetyku, co dla mnie jest akurat ważne.

Zapach. Pachnie lekko cytrynowo.


Działanie. Odkąd na rynku pojawiły się oleje do demakijażu niechętnie do nich podchodziłam. Cały ten rytuał ze ściereczką kompletnie do mnie nie przemawiał, bo wiedziałam, że nie znajdę na to czasu. Standardową także obawą było także to, że skoro to olej to na pewno zapcha mi skórę. Dopiero gdy dowiedziałam się o tym oleju oraz, że jest on hydrofilowy postanowiłam go wypróbować. I był to strzał w 10! Używam go głównie pod prysznicem i sprawę demakijażu mam załatwioną w dosłownie minutę. Co więcej nie zużywam tylu hektolitrów płynów micelarnych i płatków kosmetycznych. Po użyciu tego olejku nie jest wymagany drugi etap i zmycie go na przykład żelem czy pianką.

Idealnie zmywa oprócz makijażu twarzy, tusz, cienie i eyeliner. Nie wysusza skóry, nie pozostawia jej ściągniętej, a wręcz mam wrażenie, że moja skóra dzięki niemu stała się gładsza i po prostu ładniejsza. Wystarcza mi na jakieś 1,5 miesiąca- maluję się 5-6 razy w tygodniu.

Dzięki niemu zaczęłam testować też inne oleje i zostanę przy tej formie demakijażu.

Jedyną wadą jest cena- za 150 ml trzeba zapłacić 69 zł.

Skład:

W składzie m.in. olej słonecznikowy, olej z pestek moreli, olej z pestek winogron

Co myślicie o olejach do demakijażu?

4 komentarze:

  1. Chętnie wypróbuję, moja skóra potrzebuje czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki hydrofilowe mają coś wyjątkowego. Ale firmy nie kojarzę, chociaż regularnie wyposażam się w podobne produkty.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)