20 czerwca 2021

BeGlossy Kolory Lata pudełko czerwcowe

Witajcie, dziś opowiem o czerwcowym pudełku z BeGlossy. Pudełko zebrało już bardzo dobre opinie, a mi też bardzo przypadło do gustu.


1) Ingrid Cosmetics Mleczko& serum do twarzy z makiem- produkt 2 w 1, który łagodzi podrażnienia i odżywia. Gwarantuje dogłębne nawodnienie skóry, jednocześnie przyspiesza regenerację i nadaje promienny wygląd. Po jego zastosowaniu cera wygląda świeżo. Jest to kosmetyk pełnowymiarowy, który kosztuje 37,99 zł za 30 ml. W pudełku wymiennie z serum z rumiankiem. Serum pachnie trawą cytrynową. Regularnie używam serum także kolejne bardzo się przyda :)


2) Hask Argan Oil szampon i odżywka do włosów - rewitalizujący szampon i intensywnie nawilża i odżywia włosy, dzięki wysokiej zawartości naturalnych olejków i protein soi oraz kukurydzy. Odżywka nawilża i ułatwia rozczesywanie włosów, pozostawia je miękkie i błyszczące. Są to saszetki o pojemności po 10 ml. Pełnowymiarowe kosmetyki są dostępne w Hebe i kosztują 34,99 zł za 355 ml. W sam raz do zabrania ich na wyjazd:)



3 i 4) Bielenda Cloud Mask bąbelkująca maseczka do twarzy - Mohito Despacito (rozświetlająca) i Banana Cabana (nawilżająca) - lekkie jak chmurka maseczki bąbelkujące przenoszą w świat owocowej imprezy, gdzie pielęgnacja i zabawa to zgrany duet. Pod wpływem powietrza zwiększa swoją objętość i zmienia się w lekką piankę. Cena za sztukę to 6,99 zł. Są to pełnowymiarowe produkty. Widziałam je wiele razy w drogeriach i bardzo się cieszę, że dzięki BeGlossy będę mogła je przetestować ;)


5) Vollare puder sypki z zieloną glinką- mineralny puder z zieloną glinką nadaje skórze długotrwały matowy efekt i wyrównuje koloryt. Lekka, wegańska formuła zawiera 97 % składników pochodzenia naturalnego. W składzie znajdziemy pielęgnujący owies oraz masełko limonkowe. Polecany jest do każdego typ cery, w szczególności mieszanej i tłustej. Jest to pełnowymiarowy produkt, który kosztuje 22,99 zł za 6 g. Puder pachnie limonkowo. Ja co prawda mam suchą skórę, ale chętnie go przetestuję, bo nie mam właściwie żadnego doświadczenia z pudrami mineralnymi.


6) MyLaq lakier klasyczny- dzięki wypełnieniu ankiety można było otrzymać lakier klasyczny lub hybrydowy. Ja zadecydowałam, że chcę przetestować lakier klasyczny, ponieważ do stóp używam w dalszym ciągu zwykłych lakierów, zaś manicure hybrydowy wykonuję u kosmetyczki ;) Tuż przed napisaniem recenzji pomalowałam stopy i jestem zadowolona, ponieważ idealnie kryje przy 2 warstwach. Cena klasycznego to 12,99 zł/ 5 ml, zaś hybrydowego 22,99 zł/5 ml.


7) Pierre Rene Professional Pure Pigment sypki cień do powiek- sprawdzi się do makijażu oczu, ust oraz zdobieniu paznokci. Połączenie intensywnego koloru  i opalizujących drobinek pozwala uzyskać różnorodne efekty- od delikatnego podkreślenia po bardzo intensywny kolor. Jego cena to 19,99 zł i jest to pełnowymiarowy kosmetyk. W moim pudełku był nr 20 Denim Blue. Codziennie maluję się cieniami i spróbuję wyczarować jakiś makijaż tym pigmentem :)


 
8) RefectoCil Lash & Brow Booster- serum na porost brwi i rzęs 2 w 1, prezent dla klientek VIP. Jet to serum z innowacyjnym aplikatorem 2 w 1 do brwi i rzęs. Ma za zadanie przyspieszyć ich porost. Już po 6 tygodniach brwi i rzęsy są wyraźnie gęstsze, dłuższe oraz grubsze. Jest to naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs, makijażu permanentnego i zalotki. Jego cena to 199 zł / 6 ml.
 
 
 Pudełko jest dostępne TUTAJ
Jak Wam się podoba zawartość?:) Ja jestem bardzo zadowolona i wszystko chętnie przetestuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)