3 października 2022

BeGlossy Beauty Rituals pudełko wrześniowe

Cześć, dzisiaj recenzja wrześniowego pudełka BeGlossy "Beauty Rituals". Ostatnio u mnie ciągle pada i nawet nie było okazji żeby zrobić zdjęcia na zewnątrz :) Ja z pudełka jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu. W tym pudełku było mnóstwo kosmetyków, które występowały zamiennie i coś czuję, że ciężko było o pudełka w takiej samej konfiguracji.




1) Bielenda Professional Supremelab Clean Comfort Kremowa pianka do mycia twarzy z aktywnym kompleksem kojącym- dokładnie oczyszcza skórę z pozostałości makijażu oraz innych zanieczyszczeń. Jest niezwykle przyjemna w użyciu, a przy tym skuteczna w oczyszczaniu skóry. Nie wysusza, pozostawia skórę gładką, miękką i przyjemną w dotyku. Korzystam z pianek jednak te, których do tej pory używałam pozostawiały u mnie wrażenie, że nic nie robią ;) Tutaj ze względu na to, że jest to jednak seria professional myślę, że zobaczę znaczną różnicą. W pudełku otrzymujemy pełnowymiarowy produkt, który ma 150 ml i kosztuje 46,99 zł. Zamiennie w pudełku była odżywka emolientowa z Happy Peh o pojemności 270 ml i cenie 19,99 zł.

 

2) Bielenda Bakuchiol Bioretinol Effect regenerujący krem przeciwzmarszczkowy pod oczy- bogaty w naturalne wyciągi roślinne. Niemal 100 % składników jest pochodzenia naturalnego, co sprawia, że wymagająca, cienka i delikatna skóra wokół oczy jest od znakomitą opieką zarówno w dzień, jak i w nocy. Używam aktualnie jednego serum z bakachiolem do twarzy i jestem z niego bardzo zadowolona. Myślę, że i ten krem się u mnie świetnie sprawdzi. Jego cena regularna to 20,50 zł za 15 ml.

 

3) Amvi Cosmetics intensywnie nawilżający krem do twarzy- intensywnie nawilżający, wyrównujący koloryt skóry kosmetyk o subtelnej, naturalnej konsystencji. Ten lekki krem sprawia, że skóra jest pełna blasku i odświeżona. Bogata formuła na bazie składników pochodzenia naturalnego działa jak nawadniająca fala. Jest to produkt pełnowymiarowy o pojemności 50 ml i kosztuje 52,99 zł. W pudełku znalazła się wymiennie z wodą toaletową Titto Bluni Acqua Donna, wodą toaletową Nike Intense Woman lub wodą perfumowaną Nou Freesia. Ja jestem bardzo zadowolona z tego, że będę mogła przetestować ten krem, bo dużo dobrego słyszałam o marce Amvi.

 

4) Redblocker serum punktowe- specjalistyczny dermokosmetyk do pielęgnacji skóry wrażliwej i naczynkowej. Precyzyjny aplikator pozwana na punktowe nałożenie preparatu. Pozwala zniwelować widoczne na skórze defekty: zaczerwienienia, widoczne naczynka, miejscowe zasinienia lub przebarwienia.  Mam trochę pajączków na twarzy także chętnie przekonam się jak się u mnie sprawdzi. Jego cena to 17,60 zł za 30 ml. Wymiennie z kremem na dzień Redblocker.

 

5) Rituals The Ritual of Ayurveda krem do ciała- zadbaj o harmonię ciała, umysłu i duszy. Ten bogaty krem jest wzbogacony słodkim aromatem róży indyjskiej i kojącym działaniem miodu z Himalajów. Intensywnie odżywia skórę i pozostawia ją niezwykle miękką. Ma bardzo intrygujący i nieoczywisty zapach. Jest to wersja Travel Size o pojemności 70 ml i kosztuje 25 zł.


 
6) Ingrid Cosmetics Natural Essence nawilżający błyszczyk do ust- dzięki starannie dobranej kompozycji składników zarówno pielęgnacyjnych, jak i koloryzujących, nadaje ustom piękny i zdrowy wygląd. Jest to produkt pełnowymiarowy o pojemności 8 ml. Kosztuje 25,99 zł. W pudełku wymiennie znalazła się paleta cieni do powiek z Ingrid o wartości 49,99 zł lub róż do policzków o wartości 29,99 zł.

 
 
7) Durex Naturals Pure żel intymny- Zawiera wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego. Jego zadanie to zapewnienie gładkości i poślizgu. Jego formuła jest oparta na bazie wody i nie zawiera sztucznych dodatków zapachowych. Jest to próbka do przetestowania. Pełnowymiarowy produkt ma 100 ml i kosztuje 29,99 zł.  


Pudełko można wciąż zamówić TUTAJ.
 
Co wpadło Wam w oko? Co chciałybyście przetestować?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy. Fajne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne opakowania. Bardzo klasyczne i niezwykle interesujące. Podobają mi się. Warto też sprawdzić produkt https://idealnysen.pl/pl/c/Wsypy/195 - rewelacyjna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)