16 sierpnia 2017

Zakupy lipiec 2017

Witajcie, w czerwcu post zakupowy się nie pojawił, bo nic nie kupiłam :) W lipcu też nie poszalałam :) Możecie mi wierzyć bądź nie, ale nadal tonę w zapasach mimo, że od 2 lat ograniczam swoje zakupy ;-) 

Co mi wpadło w ręce w lipcu?:)
1) Zestaw Vianek: nawilżająca odżywka do włosów suchych i normalnych i nawilżający szampon do włosów- jak się okazuje od pewnego czasu najwięcej kosmetyków zużywam właśnie z tej marki :) Cena za obie rzeczy to 21,90 zł.


Wizyta w Hebe podczas, której miałam kupić tylko kilka drobiazgów mojej mamie skończyła się także niestety zakupami dla mnie:
2) L'biotica złuszczająca maska do stóp- zawsze byłam ciekawa tych masek, więc postanowiłam wypróbować. Moja mama była z niej dość zadowolona, ja się jedynie obawiam tego długotrwałego złuszczania się skóry ze stóp ;-)

3) Purederm Dual Step Aqua Sleeping Mask- jestem straszną maniaczką kupowania takich saszetkowych maseczek do twarzy, niestety z ich zużywaniem idzie mi gorzej niż z kupowaniem ;-)) 


A jak Wasze zakupy?:)

7 komentarzy:

  1. Jak widzę same naprawdę fajne produkty!
    Takie zakupy to ja rozumiem.
    Z chęcią wypróbowałabym duecik od Vianka! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości :) lubię Vianka, ale tego duetu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa produktów Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości, maski złuszczające- skarpetki stosuję regularnie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)