5 kwietnia 2018

Zakupy grudzień- marzec

Chyba jeszcze nie pokazywałam w jednym poście zakupów aż z 4 miesięcy :) Niemniej jednak nie jest tego aż tak dużo.

1 i 2) Balea żele pod prysznic różany i malina z limonką- akurat używam tego drugiego i jestem nim zachwycona
 

3) Balea mydło do rąk różane
4) Balea żel do golenia jeżynowy- są to moje ulubione żele, które mają cudowne zapachy i co dla mnie najważniejsze nie wysuszają skóry


5 i 6) Le Petit Marseillais żele pod prysznic truskawka, malina i piwonia- skusiły mnie owocowe zapachy, do których mam ogromną słabość. Co do samej marki mam dość mieszane uczucia niestety.

7) Yves Rocher mleczko do ciała malina i mięta pieprzowa- bardzo je polubiłam, to moje kolejne opakowanie, recenzja KLIK
8) Sessio Aqua Cooltura szampon nawilżający- skusił mnie, bo był w Hebe za 5 zł, zaczęłam go używać i póki co nie mam do niego zastrzeżeń
9) Yves Rocher dwufazowy płyn do demakijażu oczu z wodą z bławatka- mój ulubiony kosmetyk do demakijażu oczu





9) Szampon żurawinowy Barwa- mam do niego sentyment, przed zmianą składu i opakowania kilka lat temu był to mój ulubiony szampon
10) Babydream szampon dla dzieci
11) Facelle płyn do higieny intymnej Aloes- używam go od czasu do czasu do mycia włosów, bardzo fajnie nawilża skórę głowy

12) Inglot Duraline- rewelacyjny kosmetyk, poprzedni wystarczył mi na jakieś 2 lata
13) Alterra płyn micelarny- akurat był w promocji, jestem go ciekawa ze względu na moją sympatię do marki
14) Wibo Fixing Powder- to już moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostatnie! Niedługo postaram się dodać recenzję

15) Zestaw nawilżający Vianka - tonik-mgiełka do twarzy, krem do twarzy na noc- kupiłam go w Drogerii Pigment w Krakowie, był bajecznie tani :) Cały zestaw kosztował mnie tyle co krem, czyli tonik mam gratis :)

16) Zestaw odżywczy Vianka: płyn micelarny 2 w 1, maseczka peeling do twarzy, krem do twarzy na noc- jest to moja ulubiona seria. Tych płynów zużyłam już 3, maseczkę również znam, a i krem do twarzy mnie zachwycił :)

17) Cosmepick zestaw maseł do ciała- truskawka z bazylią i marakujowe. Upolowałam go w Hebe. Używałam już masła truskawkowego, ale przyznaję, że nie przypadło mi do gustu :) 


A jak Wasze zakupy?:) Ja czekam na promocję Rossmanna na kolorówkę :) Mam nadzieję, że uda mi się upolować

7 komentarzy:

  1. Teraz żele Isana są w promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy kosmetyki Vianek, ale nie wiedzieliśmy, że są w zestawach. Musimy poszperać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na ten żel Balea malina i limonka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. same pachnące żele, :) fajne zakupy i nowości .

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kiedyś upolowałam jeden z zestawów Vianka w bardzo dobrej cenie :) Żal było nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)