29 grudnia 2020

BeGlossy Go To The Snow pudełko grudniowe

Witam, z małym opóźnieniem przychodzę z recenzją pudełka Go To The Snow. Paczkę odebrała mi babcia, a nie mogłam się z nią zobaczyć przez kilka dni. Pokazuję dzisiaj w całości samo pudełko, bo bardzo spodobała mi się jego szata graficzna. Moje zdjęcie nie oddaje go idealnie, ale jest pastelowe i ma w sobie coś co wprawia mnie w romantyczny nastrój ;)

Po prawej stronie w pudełku znajduje się zakładka do książki, której nie uwieczniłam osobno. Jest z Medicine i zawiera kod -30 % na kolekcję nieprzecenioną, tj. BEGLOSSYXMAS. Kod jest ważny do końca stycznia i obowiązuje w sklepach stacjonarnych i online. Sama zakładka ma ładną szatę graficzną w kwiaty i ćmy, które bardzo lubię ;)

1) Nutka hipoalergiczny szampon do włosów-szampon do codziennego mycia i pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Zawiera starannie dobrane substancje myjące, ekstrakty pochodzenia roślinnego, kompleks zmiękczający i wygładzający łuskę włosa. Polecany do wrażliwej skóry głowy. Cena to 12,99 zł. W pudełku znalazł się produkt pełnowymiarowy o pojemności 222 ml. Jest to szampon, który już zdążyłam przetestować, bo skończyły mi się już prawie wszystkie i zrobił na mnie naprawdę pozytywne wrażenie. Postaram się osobno go zrecenzować.

2) Leaders Labiotica Skin Soft- maska tencelowa idealnie przylega do twarzy, oddając jej cenne składniki naturalne pochodzenia koreańskiego. W moim pudełku znalazła się wersja wygładzająca z ekstraktem z bambusa. Lubię maski w płachcie, nawet częściej po nie sięgam niż po te klasyczne. Jej cena regularna to 23 zł. W innych pudełkach zamiennie znalazły się warianty: ryżowa i miodowa.

3) Bioderma korygujący preparat dermatologiczny zwężający pory- reguluje jakość sebum, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu zaskórników i zmian trądzikowych. Kwas agarowy zwęża pory i przywraca naturalny blask. Zawarty w nim puder matujący ogranicza błyszczenie przez cały dzień. Stanowi idealną bazę pod makijaż. W pudełku produkt pełnowymiarowy o pojemności 30 ml i wartości 69,99 zł. Przyznam szczerze, że mimo ogromnej popularności tej marki nie znam bliżej żadnego produktu, więc chętnie zabiorę się za testy.


4) Biotaniqe Multi BioMask Total Eye Lift liftingujące płatki pod oczy- intensywny zabieg odmładzający dla delikatnej skóry wokół oczu. Połączenie 3'Peptygen Complex i naturalnych ekstraktów odmładzających. Zapenia działanie przeciwstarzeniowe i liftingujące. Świetne na domowe wieczorne SPA z Netflixem. Cena to 5,99 zł.


5) Canabo krem do rąk z ekstraktem z konopii- intensywnie regeneruje, natychmiastowo koi, silnie nawilża i zawiera aż 94,9 % składników naturalnych pochodzenia roślinnego. Konopie siewne łagodzą uczucie suchości i podrażnienia. Lubię kosmetyki z konopiami, bo rzeczywiście dobrze nawilżają. Cieszę się, że ten składnik znalazł się akurat w kremie do rąk. Pojemność to 100 ml i kosztuje 9,99 zł.


6) Bio Agadir serum Anti-age- produkt dla klientek VIP. Serum olejowe, w którym zawarta jest formuła przeciwstarzeniowa i napinająca skórę. Rozjaśnia, nawilża, wygładza i uelastycznia. Zawiera ono olej z opuncji, mleczko pszczele i olej arganowy. Ma 5 ml i kosztuje 34,99 zł. Pełnowymiarowe, czyli 20 ml kosztuje 99,99 zł.


7) Joko nawilżająca pomadka do ust- krwista czerwień, która zawiera masło shea, kompleks witamin A, E i F. Kryje do 10 godzin, bez wysuszania. Rzadko mam okazję używać czerwieni, w zasadzie na same ważne wyjścia, ale taki klasyk trzeba mieć w kosmetyczce :) Cena to 19,50 zł.  


8) Medicine skarpetki 2-pak. Jest to prezent, skarpetki są wykonane z wysokiej jakości bawełny. W pudełkach znalazły się różne wzory. Ich cena to 29,90 zł. 


Pudełko wciąż jest dostępne TUTAJ.

 

Jak Wam się podoba pudełko? Mi się przyda wszystko:) Nawet skarpetki są w moim skromnym rozmiarze 36- udało się trafić.

5 komentarzy:

  1. Ciekawa zawartość, śliczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość. Serum Anti-age mnie najbardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem fanką takich pudełek i to by też mnie nie skusiło ;p Ale skarpetki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka grudniowe z natury rzeczy są skierowane do tych, którzy mają problem ze skórą bądź zimnem. Biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)