3 grudnia 2020

HOA Natural krem do twarzy na noc Dynia i Malina dla skóry suchej

Często robię zamówienia na Kontigo i wypatrzyłam markę, która jest dostępna, z tego co wiem, wyłącznie tam, czyli HOA Natural. Wybór padł na początek na krem do twarzy na noc Dynia i Malina. Używam go już od jakiegoś czasu i jestem na tyle zadowolona, że w listopadzie zamówiłam drugie opakowanie tego kremu oraz krem na dzień Owies i Morela dla skóry suchej.

Opakowanie jest takie jak lubię, bo jest praktyczne i higieniczne. Ma standardowe 50 ml. Pod światło widać ile zostało kremu. 

Zapach jest owocowy, nie utrzymuje się na skórze i raczej nie powinien nikogo drażnić.

Działanie. Skład jest pełen olei i innych nawilżaczy i to naprawdę widać oraz czuć w działaniu. Moja skóra po nim jest mocno nawilżona, a przy tym sam krem szybko się wchłania. Nie spowodował u mnie żadnych niespodzianek na skórze. Bardzo dobrze łączy się także z różnymi serami. Tak jak pisałam na wstępie już zamówiłam sobie drugie opakowanie. 

Na plus na pewno przemawia jego cena, bo regularna wynosi 35 zł, a często są na niego promocje. Myślę, że jak za taki dobry skład i takie dobre działanie ta cena jest naprawdę niska.

Skład:

w składzie już na trzecim miejscu masło shea, olej z pestek malin, gliceryna, olej z pestek dyni, olej z oliwek, olej z awokado, kwas hialuronowy, witaminę E

Producentem kosmetyków Hoa jest Scandia Cosmetics.

P.S. Przepraszam za niewyraźne zdjęcie składu, ale pisząc post zmniejszyłam zdjęcie, po czym go powiększyłam i już nie powróciło do swojej jakości. Tym samym przyłączam się do grona osób niezadowolonych z nowego koszmarnego bloggera. Jest on kompletnie nieintuicyjny i dużo trudniejszy w obsłudze.

Przy okazji planuję pokazać Wam co zamówiłam własnie w Kontigo, w Skin79 i kilka nowych zakupów z Rossmanna. Z uzależniania od kosmetyków jak widać się nie wyrasta ;-)

2 komentarze:

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)