29 kwietnia 2021

Zamówienie z targów online Sylveco

Witajcie, zrobiłam ostatnio zamówienie kosmetyków na targach online Sylveco. Od pewnego czasu sobie powtarzam, że nie są mi potrzebne nowe kosmetyki, bo zapasy są wciąż spore, ale ceny były naprawdę kuszące i było sporo gratisów do zamówienia ;)

Zamówiłam sobie kilka znanych mi kosmetyków i kilka takich, których nie miałam okazji jeszcze używać.

1) Vianek łagodząca maseczka do twarzy- maseczkę znam od bardzo dawna, uwielbiam ją za świetne działanie ze względu na obecność białej glinki i bardzo ładny zapach.

2) Vianek przeciwzmarszczkowy eliksir do twarzy z witaminą C- dawno nie miałam żadnego serum z witaminą C i postanowiłam to nadrobić. Jednak z wiadomych względów musi on poczekać do jesieni. Wahałam się między nim, a przeciwzmarszczkowym serum, ale finalnie opinie bardziej mnie przekonały do tego wypróbowania w pierwszej kolejności eliksiru.

3) Aloesove serum do twarzy- ma bardzo dobre opinie, chociaż wygląda dość niepozornie. Akurat moje serum z Make Me Bio się kończy, więc to planuję wypróbować jako następne.

4) Vianek odżywczy olejek do włosów- jest to moje trzecie opakowanie, już nie szukam innych olejów, bo ten sprawdza się u mnie najlepiej. Nie muszę się martwić, że nie domyję oleju bądź, że po zmyciu czeka na mnie inna niespodzianka. W sumie warto by pojawiła się jego osobna recenzja.

5) Vianek odżywczy żel myjący do twarzy- chciałam kupić nawilżający żel, bo sprawdza się u mnie najlepiej, ale akurat go nie było, więc przetestuję ten. Cała seria odżywcza sprawdza się u mnie dobrze, więc liczę, że i tym razem się nie zawiodę.

6) Vianek rewitalizująca maseczka-peeling do twarzy- mam ogromny sentyment do maseczki-peelingu z serii odżywczej [recenzja], więc zaciekawił mnie ten produkt.

Za zamówioną kwotę dostałam dwa gratisy- płyn micelarny z Biolaven i regenerujący krem do stóp z Sylveco oraz całkiem spory zestaw próbek ;)

 

Lubicie kosmetyki z Sylveco i jego podmarek?:) Ja bardzo je cenię za bardzo dobre składy i naprawdę przystępną cenę.

7 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne zakupy, ja już w sumie całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z olejków do włosów polecam taką serię, najbardziej lubię taki nawilżający: sklep.malpex.pl/produkt/kuracja-do-wlosow-z-olejkami-hair-therapy-olejki-orientalne-nawilzenie-wlosow-marion-30-ml/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.
    ____
    https://www.zawodowcy.net/badanie-kierowc%C3%B3w-i-operator%C3%B3w

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny opis produktów. Przyznam szczerze, że wcześniej o nich nie słyszałam. Chętnie sprawdzę te produkty skoro je polecasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Jednak jak polecasz to może sobie je kupię i przetestuje. Fajnie prowadzisz swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie też chętnie się zainteresuje tymi produktami, a szczególnie tą maseczką-peeling do twarzy. Ciekawe jak to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)