23 kwietnia 2017

Zakupy marzec 2017

Przepraszam za tak długą nieobecność :) Dziś pokażę Wam moje marcowe zakupy :) W kwietniu też niestety nie trzymałam minimalizmu, nie sprzyjają temu obecne promocje na kolorówkę w Naturze oraz w Rossmannie.

1) Pilaten czarna maska- wzięłam tylko próbkę żeby sprawdzić czy pomoże mi pozbyć się wągrów na nosie. Poza tym bije teraz rekordy popularności:)
2) Ecocera puder ryżowy- akurat skończyłam moje dwa pudry, szukałam czegoś nowego, obawiam się tylko, że mi wysuszy skórę,więc wzięłam tylko mały tester, ale zobaczymy ;-) Do kupienia w drogerii ekobieca.

3) Biovax maska intensywnie regenerująca z bambusem i olejem avocado- ciekawiła mnie od momentu kiedy pojawiła się w sprzedaży, dopiero co ją upolowałam ;-) Akurat znalazłam ją w atrakcyjnej cenie. Teraz kolei ciekawi mnie ta nowa czerwona z olejem z opuncji i figą, znów będę czekać na jakieś promocje:)


4) Eveline Celebrities Eyeliner- szukałam jakiegoś ciekawego eyelinera już od jesieni, w końcu trafiłam na niego i jestem zadowolona :)

5) Szampon Babydream- regularnie go używam w pielęgnacji ciała

6) Rimmel Lasting Finish podkład- jak udało mi się w jesieni znaleźć podkład idealny to teraz się okazało, że został wycofany... Zawsze właśnie mam takie "zezowate szczęście"...

7) Skin79 maska w płachcie ze śluzem ślimaka Fresh Garden- od dawna ciekawił mnie temat kosmetyków z tym składnikiem i postanowiłam się skusić :) Nie mogę się doczekać testów ;-)

8) Holika Holika maska w płachcie perły- kolejna na wypróbowanie, chociaż jest tyle z tej marki ciekawych, że kompletnie nie mogłam się zdecydować na któryś z wariantów

9) Make Me Bio Orange Energy krem do twarzy- mój ukochany krem, akurat była na niego duża promocja, więc nie mogłam go nie kupić ;-) [recenzja]

A jak Wasze zakupy?:)

16 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten ślimaczek i maska Pilaten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Make Me Bio ale znam tylko wersję na noc do cery dojrzałej, rewelacyjny krem

    OdpowiedzUsuń
  3. My skompletowaliśmy całą kosmetyczną wyprawkę Babydream dla Mysiątka - ten szampon też kupiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie właśnie z Biovaxa ta czerwona seria z opuncją bardziej ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam puder z Ecocery i mam wrażenie, że trochę mi wysusza policzki

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam Pilatena, ale niestety nie sprawdził się..

    Zapraszam na rozdanie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład z Rimmela jest i moim ulubionym, bardzo żałuję, że został wycofany :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio testowałam tą czarną maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maski w płachcie najbardziej mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To naprawdę wspaniałe propozycje.
    Bardzo mi się podobają te maski od Biowaxa.
    Nic, tylko muszę niebawem zakupić i ja.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten eyeliner z Eveline z kolorze brąz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie maski w płachcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)