23 maja 2017

beGLOSSY Sekret Piękna pudełko majowe wariant A

Dziś zaprezentuję Wam zawartość majowego pudełka beGLOSSY Sekret Piękna. W mojej ocenie skrywa ono w sobie wiele perełek;) Ja najbardziej ucieszyłam się z obecności kosmetyku ORGANIQUE, a rym bardziej, że jest to kosmetyk pochodzący z najnowszej linii :)


 A tak prezentują się poszczególne składniki:
1) Organique Peeling solny terapia detoksykująca Sea Essence- ta linia dedykowana jest do skóry zmęczonej, pozbawionej energii, wymagającej rewitalizacji i nawilżenia. W środku znajduje się wyciąg z czerwonych alg i kopru morskiego. Jego cena to 59,90 zł. Występował zamiennie z masłem z tej serii :)




2) Nivea jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic Malina i Rabarbar- jest to nowość. Oprócz tego zapachu Nievea wypuściło drugi wariant, tj. cytrynę i moringę. Zapach bardzo trafił w moje gusta, ponieważ uwielbiam takie słodkie i owocowe zapachy. Mam nadzieję, że i w działaniu okaże się równie sympatyczny :) Cena regularna to 13,99 zł.
 
3) SheFoot kuracja wzmacniająca do stóp- tę kurację jest przeznaczona zarówno dla salonów urody, jak i do użytku domowego. Jej zadaniem jest sprawić by skóra była mocniejsza, bardziej elastyczna i nie pękała. W składzie znajduje się keratyna, kwas hialuronowy oraz panthenol. Ma za zadanie wzmocnić także paznokcie i skórki. Ten produkt już powoli poznaję, ponieważ akurat trafił do mnie jakiś czas temu. Pierwsze wrażenia są pozytywne ze względu na to, że dość intensywnie nawilża. Na pewno napiszę o nim więcej za jakiś czas :) Cena regularna to 29,99 zł.

4) Exclusive Cosmetics Spa maska hialuronowa w płatku fizelinowym- kocham takie maski, zresztą ostatnio kilka właśnie w takiej formie kupiłam. Ta ma za zadanie nawilżyć i zregenerować skórę zapobiegać jej starzeniu się. Wszystkie te elementy są u mnie zdecydowanie pożądane. Cena regularna maski to 9,99 zł.
 
5) Vianek peeling normalizujący do twarzy- jest to jedna z moich ulubionych marek, więc za każdym razem cieszę się z obecności kosmetyku tej marki. Jest on przeznaczony do skóry przetłuszczającej się i z niedoskonałościami. Ja posiadam skórę w chwili obecnej normalną (do niedawna suchą), ale pomyślałam, że podaruję go mojej koleżance, która właśnie boryka się z niedoskonałościami skóry. Do tej pory używała ona do oczyszczania skóry mocnych chemicznych kosmetyków, które tylko co raz bardziej wysuszają jej skórę, co prowadzi do nadprodukcji sebum. Ciekawa jestem jej zdania i czy przekonam ją do zmiany pielęgnacji :)  Cena regularna to 18,99 zł.


6) Uriage próbka dermatologicznego żelu do mycia twarzy i ciała- z tej marki nie miałam nigdy nic pełnowymiarowego, a próbkę chętnie przetestuję, tym bardziej, że marka ostatnio co raz bardziej zyskuje na popularności.

Jak Wasze wrażenia?:)

P.S. Koniecznie odwiedźcie dziś profil beGLOSSy na facebooku i weźcie udział w konkursie 6 godzin 6 marek :)
P.S. 2 Pamiętacie o moim rozdaniu, które się kończy za kilka dni?:) Do wygrania 3 kwietniowe pudełka beGLOSSY KLIK.

16 komentarzy:

  1. fajny zestaw, najbardziej ucieszyłby mnie peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały box :) Pięknie się prezentuje!
    Po prostu uwielbiam takie miksy kosmetyków.
    Uriage kusi pomimo, że to tylko próbka.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować tego musu malinowego, bo kocham maliny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, chętnie wypróbowałabym mus z Nivea, peeling solny i peeling z Vianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten produt do stóp jest ciekawy! Szukam czegos dobrego dla moich stópek, bo w końcu idzie lato, a mam z nimi odwieczny problem. ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zadowolona z zawartości tego pudełka, moim zdaniem nie mam w nim nietrafionego kosmetyku. Brawa dla ekipy beGlossy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Vianek i Organique na plus :) zastanawiam się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa peelingi bardzo ciekawią mnie, reszta też w sumie fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uriage? Ja pierwsze słyszę, a jakie wrażenia masz po próbce?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pudełko, choć wolałabym wersję z masłem do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna zawartość :). Myślę, że byłabym zadowolona z peelingów (Organique i Vianek) oraz musu do ciała pod prysznic, tym bardziej, że to wersja malinowo-rabarbarowa:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel do mycia twarzy Uriage mam, jest świetny. A pudełko całkiem udane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Vianka bym się cieszyła, jeszcze nic nie miałam z tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)