29 maja 2020

Soraya Plante: odświeżający płyn micelarny

Promocje w Rossmannie typu 2 + 2 są idealne do tego by nie tylko zrobić duże zakupy, ale i do tego by przetestować nieznane mam kosmetyki. Właśnie w taki sposób trafił do mnie odświeżający płyn micelarny z Soraya Plante około rok temu.

Płyn przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej. Zawiera ekstrakty z aloesu i grejpfruta. W łagodny sposób usuwa makijaż i zanieczyszczenia, przywracając cerze odczucie czystości i świeżości.

Opakowania kosmetyków Soraya Plante są przepiękne! Wszystkie mają bardzo ładny design i bardzo się wyróżniają na sklepowych półkach. Ten płyn ma 400 ml pojemności, otwarcie na klik, które jest solidne i nie złamało mi się w tym czasie, do czego mam tendencję :)

Zapach jest delikatny, lekko cytrusowy.

Działania. Płyn zgodnie z deklaracjami producenta jest bardzo łagodny. Zmywałam nim tylko podkład, w przypadku demakijażu oczu nie sprawdzał się- niemniej producent w żadnym razie nie deklarował, że nadaje się do tego obszaru. Myślę, że bardziej sprawdziłby u tych osób, które używają płynu micelarnego po oczyszczeniu skóry żelem czy pianką. Jako samodzielny produkt mi wydawał się troszkę za łagodny i miałam wrażenie, że skóra nie jest dokładnie oczyszczona. Jest to produkt, który sprawdziłby się u osób z wyjątkowo wrażliwą skórą.
Ma dobry skład i raczej polecałabym go do odświeżenia skóry niż stricte do demakijażu. Na jego korzyść przemawia dobry skład i niska cena.


Skład:


W cenie regularnej kosztuje 19,99 zł w Rossmannie.

Znacie go?:)

10 komentarzy:

  1. Ja się z tej serii skuszę chyba na krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go mam :) Ja jestem z niego zadowolona, chociaż nie nawilża bardzo intensywnie :)

      Usuń
  2. Miałam i miło mi się go używało do demakijażu oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już naprawdę dawno nie miałam kosmetyków Soraya, bardzo podoba mi się prostota opakowań tej linii i szata graficzna etykiety

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie bardzo ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się kusząco, może kiedyś sięgnę po coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam go , ja używam płynów od Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej samo używanie płynu micelarnego jest wskazane i ja również chętnie z niego korzystam. W sumie mi najbardziej pasuje płyn micelarny z firmy https://eveline.pl/pielegnacja-twarzy/rodzaj-produktu/plyny-micelarne-mleczka-toniki i muszę przyznać, że jest to doskonały wybór.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)