27 maja 2020

Fiesta! Zakupy z Rossmanna na promocji - 55 % i zamówienie z Eveline

To już drugi post zakupowy, który pojawia się u mnie w ostatnim czasie :) Dziś zaprezentuję Wam moje zamówienia on line z Rossmanna i z Eveline. 

Nadal nie chodzę do stacjonarnych sklepów z ostrożności i wszystko zamawiam internetowo. Zamówienie z Eveline nie było planowane, ale uparłam się, że muszę mieć paletkę cieni Ruby Glamour, której nie było w żadnym Rossmannie w moim mieście, a na stronie Eveline jest w naprawdę okazyjnej cenie, tj. 25,65 zl.
Zresztą zamówiłam w grudniu jedną z palet Revolution Pro Nath "I’m not afraid to sparkle" z Rossmanna on line i po odbiorze wyglądała jakbym otrzymała tester, w związku z tym zrezygnowałam z polowania na Ruby i postanowiłam zamówić bezpośrednio u producenta.

Faktycznie w maju kupiłam więcej kosmetyków niż na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy :) A w planach mam jeszcze jeden post zakupowy!


1) Bielenda Make-up Academie, Magic Water Pink Baby Doll Skin- kupiłam ją ze względu na to, że spodobał mi się jej skład, pierwsze testy oceniam bardzo pozytywnie.


2) Wibo Mood Transparentny puder utrwalający z kolagenem morskim- wydaje mi się, że słyszałam o tym pudrze w jednym z filmików Maxineczki i postanowiłam go wypróbować. Jego cena regularna nie jest niska, bo kosztuje 30,99 zł. Jego wadą jest na pewno opakowanie, które niepoprawnie zakręcone później ciężko było mi odkręcić- potrzebna była męska interwencja.


3) Wibo Fixing Powder puder utrwalający- ten puder to od lat moje must have w kosmetyczne, recenzowałam go TUTAJ


4) MISSHA M Perfect Cover krem BB- po raz pierwszy kupiłam ten krem BB około roku temu właśnie w Rossmannie i okazał się strzałem w 10! Teraz mam w zapasie 4 opakowania tego kremu, bo ciągle dokupuję go na wszelakich promocjach :) Ja używam najjaśniejszego koloru, tj. 13. Mam w planach jego szczegółową recenzję! :)


ZAMÓWIENIE EVELINE 

1) Eveline antybakteryjny ochronny płyn do rąk- dorzucony przy okazji do zakupów, bez takich środków nie wychodzę już z domu
2) Paleta  cieni Ruby Glamour, o której już sporo wyżej napisałam- dobór kolorów jest niesamowity, plus ma bardzo fajny pędzel z dwoma końcówkami, tj. płaski i do blendowania.


3 i 4) 7Days Gel Laque żelowe lakiery do paznokci numer 50 i 58- już dawna nie kupuję lakierów, bo chodzę od ponad roku na hybrydę. Niemniej jak ściągnęłam ją samodzielnie w kwietniu okazało się, że moje paznokcie są w opłakanym stanie i dopóki ich nie wzmocnię nie planuję wizyty u kosmetyczki. Producent obiecuje 7-dniową trwałość, niestety u mnie ten brokatowy lakier wytrzymał 2 dni.
5) Poczwórne cienie do powiek numer 6- bardzo spodobało mi się to zestawienie kolorystyczne, a sama paletka kosztowała mnie 6,97 zł.
6) Tusz do rzęs Volumix Fiberlast- ten tusz ma bardzo dobre opinie, dlatego postanowiłam go wypróbować :) 


Znacie coś z moich zakupów? Skorzystałyście z promocji w Rossmannie?:)

12 komentarzy:

  1. Ja też skusiłam się na fiestę rossmannowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam iść, ale jutro się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tusze eveline, za to puder wibo fixing nie przypadł mi do gustu. Ale kusi mnie wersja Mood i krem bb także :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba Twój ulubiony puder :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie znam, ale o niektórych produktach czytałam u dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten puder z serii Wibo Mood, na obecnej promocji zakupiłam kolejne opakowanie, bo jedno już dobija dna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz - zarówno złotą wersję, jak i srebrną - dobrze znam :) wczoraj zrobiłam zakupy online, a jutro lecę je odebrać. Wzięłam kilka produktów właśnie z Wibo ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię puder z Wibo i właśnie mi przypomniałaś, że muszę go kupić, bo się kończy :D Ja na promocji pokusiłam się tylko o niezbędniki, więc tusz do rzęs i korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam zakupy online i skusiłam się na kolorówkę z Wibo oraz kilka kosmetyków do pielęgnacji od Miya :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)