1 maja 2020

Biovax: szampon w kostce z maliną moroszką

W kwietniowym pudełku BeGlossy #Zostań w domu (opis całego pudełka TUTAJ) znalazł się szampon w kostce z Biovax. Ja trafiłam na wersję z czarnuszką, ale jak w wspominałam kilka miesięcy wcześniej kupiłam sobie wersję z maliną. Od długiego czasu chodził mi po głowie szampon właśnie w tej formie, ale nie chciałam zamawiać przez internet tylko kupić stacjonarnie. Dziś kilka słów o tym szamponie.


Opakowanie jest ekologiczne, bo szampon zapakowany jest w kartonik. Ja mam wersję bez metalowego etui, ale wiem, ze można kupić ten szampon też w takiej formie. Za jakiś czas planuję sobie go dokupić.

Zapach tego szamponu jest istną poezją! Rewelacyjny malinowy zapach, który nie jest sztuczny. U mnie nie utrzymuje się na włosach, a szkoda:) Tak się w nim zakochałam, że do kolekcji dokupiłam sobie maskę z tej serii, ale jeszcze jej nie testowałam.


Działanie. Przyznam, że trochę się wahałam przed zakupem, bo w składzie dość wysoko jest parafina. Od lat nie używam kosmetyków z tym składnikiem, bo go unikałam jak ognia. Na pewno nie wrócę do kosmetyków do twarzy czy ciała z nim, ale w przypadku włosów postanowiłam spróbować. Powiem szczerze, że absolutnie nie żałuję. 

Szampon bardzo łatwo się pieni- zwilżam i namydlam kostkę w dłoniach. Zazwyczaj trzymam pianę na włosach około minutę i spłukuję. Miałam pewne obawy czy ten szampon dobrze się spłucze, czy nie zostawi na nich warstwy, która by się lepiła. Okazuje się, że zupełnie nie ma czego się bać. Idealnie się spłukuje. Włosy po jego użyciu rozczesują się z łatwością. Bardzo dobrze oczyszcza też włosy. Odnośnie wydajności to używałam go około 6 razy i na razie jego zużycie jest niewielkie, mam nadzieję, że posłuży mi jak najdłużej ;)


w składzie skrobia z pszenicy, parafina, gliceryna, po zapachu ekstrakt z owoców maliny moroszki, wyciąg z kwiatów róży francuskiej, olej z róży damasceńskiej, wyciąg z ziaren soi, wyciąg z kiełków pszenicy,  ekstrakt z tarczycy bajkalskie, kwas mlekowy, arginina.


Lubicie mydła w kostce? Używacie ich?:) 

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon w kostce z innej firmy i niestety okazał się porażką, nie polubiliśmy się. Lubię kosmetyki Biovax, więc może dam szansę temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę szampon w płynie, w kostce, ani ten skład do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca przekonują mnie szampony w kostkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam aktualnie szampon w kosce nature box i przyznam, że pozytywnie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go :) Dobrze służy moim włosom.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)