15 listopada 2020

Zakupy z Hebe, Rossmanna i Eveline

Witajcie, kupiłam ostatnio sporo kosmetyków kolorowych, a wśród nich te sprawdzone i trochę nowości. Uwielbiam promocje -50 %, ale to chyba jak każda miłośniczka kosmetyków ;))

Hebe

1) Hean baza pod cienie- nie miałam jej nigdy, do tej pory moim ulubieńcem była ta z Ingrid. Obecnie używam bazy z ArtDeco, ale według mnie jest średniakiem.

2 i 6) Catrice cienie 110 Chocolate Cake by The Ocean i  260 Every Eyes Darling- dobre cienie, które polecam

3) Eveline Lip Cream matowa pomadka w płynie 05 Lovely Nude-Rose- zakochałam się w tym kolorze, jest bardzo trwała

4) Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer 010- kupiłam, ponieważ akurat nie mam żadnego korektora, a wiadomo, że to produkt, który się przydaje :)

5) Hean puder pod oczy- widziałam go parę razy u Maxineczki i postanowiłam przetestować :)

 Rossmann

typowa jesienna pogoda, nie pozwoliła mi na ładne ujęcie

7) Eveline Lip Kit Liquid Matt Lipstick & Contour Lip 03 Rose Nude - jeszcze nie testowałam ;)

8) tusz Eveline Volumix Fiberlast - ostatnio stał się moim numerem 1,

9) puder Wibo Fixing Powder- puder, którego zużyłam już ponad 10 opakowań,

10) Rozświetlacz Wibo I Choose what I want Shimmer 3 Sun Ray- spodobał mi się ten złoty odcień:)
 

Eveline

11) Eveline paleta cieni Sunrise- cienie z Eveline są ostatnio moimi ulubionymi, a ta paleta jest moją 4 z tej marki. Używam jej od ponad miesiąca i nie mam żadnych zastrzeżeń.

12) Eveline tusz Volumix Fiberlast- tak jak pisałam wyżej ostatnio jest to mój ulubiony tusz, postaram się napisać o nim więcej niedługo

13)  Eveline tusz Vaiete- tego jeszcze nie testowałam i czeka w kolejce.

 

A jak Wasze zakupy kolorówki? U mnie wszystkie kosmetyki raczej z tych najtańszych i wyszło budżetowo ;)

3 komentarze:

  1. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam puder wibo, ale mi się nie sprawdził. Za to lubię maskary eveline, najbardziej tą w kolorze różowego złota z tej samej serii co Twoja ulubiona (bo masz chyba złotą jak dobrze widzę?).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)