21 listopada 2020

Denko lipiec- październik

Witam ;) Dzisiaj bardzo długi post o moim denku z 4 miesięcy. Wydaje mi się, że kiedyś zużywałam znacznie więcej kosmetyków, a teraz jest dość skromnie ;)

1, 2, 3) Balea żele do golenia Sweet Mandarin i Iced Berries- są to jedyne kosmetyki do golenia, które się u mnie sprawdzają i jestem im wierna od lat. kupię ponownie RECENZJA

4)  Vianek odżywczy balsam do ciała- świetny zapach i idealne nawilżenie. kupię ponownie RECENZJA

5) Clochee próbka lekkiego kremu nawilżająco-rewitalizującego- ani nie powalił mnie na kolana ani nie był zły, mam neutralne odczucia, ale myślę, że nie jest wart swojej ceny, nie kupię

6) Vianek odżywczy płyn micelarny tonik 2 w 1 - jest to mój ulubiony płyn micelarny, kupię ponownie RECENZJA

7, 8) Vianek rewitalizujący płyn micelarny- kolejny rewelacyjny płyn micelarny z Vianka, kupię ponownie RECENZJA

9) My Magic Essence baza nawilżająca- tak jak zapowiadałam zrobię o nim osobny post, jego cena jest dość wysoka, bo kosztuje aż 90 zł, nie wiem czy kupię ponownie

10) Skin79 maska do twarzy Venetian Carnival Mask Shiny rozświetlająco-rozjaśniająca- oceniam ją bardzo pozytywnie, zmiękczyła i nawilżyła skórę, kupię ponownie

11) Frudia jednorazowy płatek złuszczający - polubiłam się z nim, kupię ponownie

12) Skin79 Seoul Girl's maska nawilżająca- maska godna polecenia, kupię ponownie

13) L'biotica maska kawowa- a to już moja ulubiona maska, mój nr 1, kupię ponownie

14) Ingrid baza pod cienie- nawet nie wiedziałam, że używam jej już ponad 6 lat:) Uwielbiam ją. kupię ponownie RECENZJA

15) Golden Rose lakier z serii Wow- zakupiony podczas pierwszego zamknięcia salonów kosmetycznych, mała pojemność w sam raz żeby zużyć zanim się zeschnie

16, 17, 18) Wibo Fixing Powder - nie wiem ile opakowań zużyłam, ale mnóstwo ;) kupię ponownie RECENZJA

19) Maybelline tusz do rzęs The Falsies Lash Lift- używałam go ponad 3 miesiące, bardzo dobry tusz, mogę szczerze polecić, kupię ponownie

20) Herbal Essences szampon biały grapefruit i mięta- jest to jeden z moich ulubionych szamponów i to już moje chyba 4 opakowanie, kupię ponownie

21) Nivea wzmacniający micelarny szampon- polubiłam go, ale wolę tę wersję głęboko oczyszczającą, kupię ponownie

22) Petal Fresh szampon do wrażliwej skóry głowy drzewo herbaciane- jest to jeden z droższych szamponów na mojej półce, ale bardzo go lubię, kupię ponownie

23) Biovax szampon w kostce z maliną moroszką - również go polubiłam, RECENZJA, kupię ponownie

24) EC LAB żel pod prysznic Energy- dostałam go w prezencie na urodziny, ładnie pachniał, nie wysuszał skóry i był dość wydajny, kupię ponownie

25) Balea żel pod prysznic Marsh-Mallow- zapach słodki, ale na dłuższą metę szybko mi się znudził, nie wiem czy kupię ponownie

26) Nivea żel pod prysznic Fresh Blends malina, jagoda i mleczko migdałowe- ładny zapach, wydajny, nie wysuszający skóry, kupię ponownie

27, 28) Dove antyperspirand granat i trawa cytrynowa- używam go jak się okazuje od ponad 7 lat!, RECENZJA, kupię ponownie

29) Syoss maska do włosów w formie galaretki- z moimi włosami niestety nic nie robiła, nie kupię ponownie

30) L'biotica Milk Therapy, Intensive Milk Mask, Intensywnie regenerująca mleczna maska do włosów- włosy dzięki niej były mocno wygładzone, nawilżone, ale też trochę obciążone i przyklapnięte,
nie wiem czy kupię ponownie

31) Cleanic płatki do twarzy 120 sztuk - jedne z najlepszych płatków na rynku, kupię ponownie

32) Bielenda Botanic Spa Rituals płyn micelarny kurkuma i chia- płyn nie był zły, ale też nie porwał mnie jakoś, a ja lubię jak płyn micelarny wyróżnia się, nie kupię ponownie

33) Isana zmywacz do paznokci- jestem z niego zadowolona, kupię ponownie

34) BeBio naturalny balsam do ciała granat i jagody goi, jest to moje już drugie opakowanie, kupię ponownie RECENZJA

 

Jak Wam idzie denkowanie?:) 

9 komentarzy:

  1. Też nie porwał mnie płyn micelarny akurat z tej serii Bielendy, chociaż inne bardzo lubię. Zmywacz isany to mój ulubieniec, podobnie jak deo dove :) Miałam też maskę skin79 - średnia dla mnie, bo nie lubię płacht. Reszty nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne denko i ten plyn micelarny mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kilku miesięcy, zabrakło by mi miejsca i czasu na opisywanie, ale denko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci poszło. Żele do golenia Balea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Vianka na pewno nie sięgnę, nie lubię tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele do golenia Balea uwielbiam - jestem ich wierną fanką od lat :D Lubię też płyny Vianka, bo choć są naturalne, to wciąż skutecznie działają :) Muszę wypróbować koniecznie tę maskę kawowo-karmelową <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że też lubisz kosmetyki z Vianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn micelarny z Vianka to jeden z moich ulubieńców :) Miałam też maseczkę Venetian Carnival i mile ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)