17 października 2012

Kwartalnik zapuszczania włosów

W swoim pierwszym poście postanowiłam opisać moje starania o szybszy przyrost włosów wraz z efektami ich stosowania, ale konkretne suplementy będę opisywać dokładniej w kolejnych wpisach :)


Długość włosów 7.06. --> 23 cm
Czerwiec:
 

  • Vitapil - 30 tabletek 1 x 1 dziennie
Przyrost: 2 cm

Lipiec: 
 
 
  • Jantar- 3 tygodnie 
  • Drożdże w tabletkach Humavit Z 2 x2 dziennie
  • 3 razy olejek łopianowy z czerwoną papryką Green Pharmacy  
Przyrost: 2 cm 
 
Sierpień: 
 
 
  • Drożdże w tabletkach Humavit Z 2 x 2 dziennie
  • 4 razy olejek łopianowy z czerwoną papryką z GP
  • 4 razy maska Biovax proteiny mleczne
Przyrost: 1 cm

Wrzesień:


  •  2 opakowania Calcium Pantothenicum 2 x 2 dziennie 
  • Mega Krzem 1 x 1 dziennie 
  • 1 raz olejek Sesa 
  • 2 razy Biovax 
 Przyrost: 1 cm

Długość włosów 7.09. -> 29 cm

Biovax wyszczególniłam dlatego, że świetnie działa na kondycję moich włosów, a wiadomo, że zdrowe włosy rosną znacznie szybciej ;)


Przy okazji chciałam opisać moją jednorazową przygodę z olejkiem Sesa ;) Cóż mogę powiedzieć tylko tyle, że to zdecydowanie nie jest olejek dla mnie- przez wzgląd na zapach. Długo się wahałam czy w ogóle go kupować, ale przeczytałam mnóstwo opinii na jego temat, a że kolejne 1 cm przyrostu mnie sfrustrowało stwierdziłam, że czas go spróbować. Moim zamiarem było trzymanie go skalpie przez 4 godziny- niestety po 2 godzinach już mi się kręciło w głowie, moje próby przebywania na dworze nie przyniosły żadnych lepszych efektów- zmyłam go po 2,5 h. Niestety zapach mnie pokonał- trzymał się na moich włosach do 5 kolejnych myć włosów szamponem, już się załamałam, że moje włosy do końca życia będą nim pachnieć, ale na szczęście ten zapach zszedł. Ciężko mi go opisać- ale był ciężki, orientalny i trochę duszący. Sesa znalazła lepszego właściciela- ale wiem, że zdecydowanie do niej nie wrócę! :)) Zazdroszczę dziewczynom, którym zapach Sesy się podoba, bo jej skład jest cudowny;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)