26 grudnia 2012

Szminki Violet Friday i Deluxe Kolor na żądanie Color Trend Avon



Zdecydowałam się na zakup tych szminek, gdy smętnie chodziłam pomiędzy szafami w Rossmannie podczas promocji - 40 % na kolorówkę. Dokładnie taki odcień jak Violet Friday spodobał mi się z L'Oreala, ale nawet po tym minusie szminka kosztowałaby 40 zł, a nie wiedziałam czy w tym kolorze będzie mi dobrze- to dość nietypowy kolor, bo jest to jasny fiolet wpadający w róż, ale zachorowałam na niego;) Z kolei jeśli chodzi o Deluxe to było takie pocieszenie po Wibo Elixir nr 9, który chciałam kupić, ale albo były same testery albo sama szminka bez testera, więc stwierdziłam, że zamawiam te szminki z Avonu i 3 podejścia do Wibo nie będzie. Absolutnie nie żałuję, bo są świetne- konsystencja, pigmentacja i cena: od 7,99 do 9,99 zł- zależnie od katalogu ;)









7 komentarzy:

  1. Violet Friday jest super! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mogłabyś przeslać mi na e-mail rincka002@o2.pl zdjęcie violet friday ? Z góry dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jaki jest odpowiednik z loreala pomadki z avonu violet friday ?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)