9 września 2015

Zakupy sierpień 2015

Wspominałam niedawno, że postanowiłam pójść po rozum do głowy i  ograniczyć zakupy tym samym zużywając zapasy. Niemniej jednak te włosowe są najmniejsze, a ich denkowanie idzie mi bardzo szybko i dlatego skusiłam się na kilka rzeczy początkiem sierpnia.

1 i 2) Odżywka i szampon Isana pielęgnujące włosy aż po same końce- nowości, ale widuję je tylko w dużych Rossmannach
3) Equilibra- maska do włosów intensywne odżywienie i regeneracja
4) Biolaven szampon do włosów

Zamówienie z koleżanką na EcoSpa spowodowało, że wpadło mi kilka rzeczy (a pierwotnie myślałam tylko o hydrolacie z czystka dla narzeczonego;-)
5) Organiczny ekstrakt z zielonej herbaty
6) Ekologiczny żel z aloesu- życie bez aloesu to nie życie:D
7) Hydrolat z lipy
8) Hydrolat z rumianku rzymskiego

Jesteście czegoś ciekawe? Miałyście coś z moich nowości?:)

65 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tych nowości. Najbardziej interesuje mnie szampon do włosów Biolaven, sama mam na niego chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wszystkiego ciekawa! Nie znam żadnego z produktów :)) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zapasy w bardzo wolnym tempie maleją bo ciągle coś kupuję nowego, we wrześniu staram się ograniczyć zakupy kosmetyczne, zobaczymy jak mi pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja już dałam sobie spokój, bo terminy przydatności są krótkie i nowe kosmetyki do ciała czy twarzy to by było zabójstwo prawdziwe :(

      Usuń
  4. Na szampon z Biolavenu mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niedługo biorę się za testy, jak zdenkuję 2 szampony Isany, a to już w tym tygodniu:D

      Usuń
  5. Nie miałam żadnego z Twoich nowości :) A ciekawią mnie oczywiście kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam szampon i odżywkę z Isany, byłam z nich dość zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, rzeczywiście nie znam tych produktów Isany. Jestem ciekawa maski Equilibry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je właśnie wyhaczyłam końcem lipca i kupiłam na początku sierpnia :)

      Usuń
  8. Z Isany nie miałam jeszcze kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś hydrolat lipowy, ale przeszkadzał mi jego zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go kupowałam to miałam świadomość, że będzie śmierdział, ale oby nie było tak źle, że kompletnie nie dam rady go używać;>

      Usuń
  10. Daj znać jak sprawdzi się szampon bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z kolei odwrotnie - wlosowe najwolniej bo nie mam długi. Z tym ogarnięciem się to jest ciężko. Ja już mam pokaźną gromadkę na ten miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję codziennie i mam długie także zużywanie kosmetyków do włosów idzie błyskawicznie :) Ja się ogarnęłam- kupiłam tylko 1 rzecz dopiero w tym miesiącu :)

      Usuń
  12. Trochę jest tych nowości :D Ciekawi mnie szampon z Biolaven ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę, ale jak na mnie to i tak mało, haha :)

      Usuń
  13. Ciekawa jestem tego duetu z Isany i ten szampon z Biolaven jest interesujący :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa Isany - jakoś tak się trafiło, że do włosów nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tej pory się ich kosmetykami nie interesowałam za bardzo :)

      Usuń
  15. super kosmetyki, ja ostatnio kupuję wszystko co jest związane z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, ze gdybym ja wgłębiła się w ten temat to i ja bym poplynęla :)

      Usuń
    2. to pewne, hybrydy to choroba zaraźliwa :)

      Usuń
  16. Dwie pierwsze propozycje Isany mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty z Isany bardzo lubię dlatego ejstem ich bardzo ciekawa ale najbardziej mnie zastanwia =ja produkty z EcoSpa
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do EcoSpa to mają krótkie terminy ważności i też będę się brać za ich testy niedługo :)

      Usuń
  18. Ja dzisiaj troche zgrzeszylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam tych produktów Isany albo po prostu nie zwracałam uwagi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je widziałam dopiero w 1 Rossmannie- takim bardzo dużym :)

      Usuń
  20. Nie znam żadnego kosmetyku, choć Isanę widziałam na półkach sklepowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych kosmetyków ale jestem bardzo ciekawa Isany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odżywkę z Isany też ostatnio kupiłam i jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam micel z bliolavenu, ale jeszcze nie używałam. :0 ciekawi mnie za to ten szampon ;) zapach ma boski )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w połowie tego płynu i dlatego skusiłam się na szampon :)

      Usuń
  24. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, ale ciekawi mnie szampon Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowości z Isana mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oooo ciekawa jestem tej odżywki Equilibra i Biolaven Szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dużo osób chwali Biolaven, ja osobiście nie miałam ale może też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo czekam z niecierpliwością na recenzję, szczególnie tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maska i szampon wyglądają chyba najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta seria z Isany mnie zastanawia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marka Biolaven mnie ciekawi :) Ale bardziej pielęgnacja twarzy niz włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)