9 października 2017

Bionigree: serum oczyszczające do skóry głowy

Witajcie :) Serum oczyszczające do skóry głowy do testuję już od czerwca i cieszę się, że aż tyle wstrzymałam się z recenzją, bo przetestowałam pod każdym względem ten produkt.


Opakowanie ma 100 ml. Ma bardzo wygodną szeroką pipetę. Opakowanie jest ciężkie, solidne i szklane.

Zapach jest bardzo mocno ziołowy, niekoniecznie wszystkim przypadnie do gustu. Mi się bardzo podoba :)



Moja opinia. Producent zaleca by używać tylko 2 pipety, zawsze wydawało mi się to mało :) Raz postanowiłam dać więcej i mrowienie na głowie było dużo większe niż zwykle, dlatego zalecam trzymanie się zaleceń producenta. Przechodząc do rzeczy aplikacja jest bajecznie prosta, choć wiem, że są osoby, które lubią atomizer. Bardzo mi się podobało to, że po każdym użyciu czułam intensywne mrowienie- czyli działa :) Wiadomo, że każdy kto dba o włosy przerobił masę wcierek i wie, że większość z nich nie wywołuje nawet minimalnego mrowienia, choćby się nakładało 5 ręczników na głowę w celu pogłębienia efektu. Jaki był skutek używania tego serum? Oprócz tego, że skóra głowy była czystsza i włosy minimalnie dłużej świeże

Jednak efektem, którego kompletnie się nie spodziewałam to baby hair i włosy też szybciej rosną :) Mam teraz dużo 3 cm nowych włosów w obrębie grzywki i na przedziałku.


 Skład i sposób użycia:

Serum dostępne jest w dwóch wariantach: 50 ml i 100 ml. Serum ogólnie nie jest bardzo tanie, a jego termin do zużycia to 4 miesiące od otwarcia. Ze swojej strony polecam zakup na spółkę z inną osobą i koszty się rozłożą i na pewno się go uda zużyć w całości.

Znacie to serum?:) Do kupienia TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, jedynie odżywka z tej serii nie sprawdziła się w pielęgnacji.

      Usuń
  2. bardzo lubię to serum i chetnie po nie siegam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie to serum już od pewnego czasu. Ciekawa jestem czy moja kapryśna skóra głowy by się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIA TO SERUM A TAKŻE ODŻYWKĘ NA SKALP. ŚWIETNE PRODUKTY MA TA MARKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie stosuję wcierkę Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)