26 czerwca 2017

beGLOSSY: Moc Niespodzianek pudełko czerwcowe + kod rabatowy dla Was

Witajcie :) Piątki to taki dzień, w którym chyba każdy odlicza godziny do zakończenia pracy :) Nie inaczej jest ze mną. A dodatkowo właśnie w piątki pierwsze pudełka beGLOSSY trafiają w nasze ręce :)

Co trafiło się tym razem w pudełku o wdzięcznej nazwie MOC NIESPODZIANEK?


1) Szampon Biolaven- szampon ten ma za zadanie wzmocnić i wygładzić włosy. Przeznaczony jest do nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Akurat używałam go już jakiś czas temu i bardzo dobrze go wspominam :) Moja recenzja- KLIK. Z racji bardzo lekkiej konsystencji jest fajnym wyborem na lato. Markę Biolaven bardzo lubię, a do pełni szczęścia planuję z tej serii kupić w okresie jesieni czy zimy kupić serum do twarzy :)

2) Aussie odżywka do włosów Miracle Nourish-   kultowy kosmetyk, którego ja jeszcze nie miałam i cieszę się, że wreszcie wypróbuję odżywkę tej marki :) W składzie zawiera ekstrakt z eukaliptusa, a odżywka ma za zadanie odżywić, chronić i sprawić, że włosy są sprężyste i mocne, a końcówki się nie rozdwajają. Na pewno mogę po pierwszym kontakcie z nią powiedzieć, że ma ładny i intensywny zapach. Niedługo biorę się za jej testy, bo akurat skończyły mi się wszystkie odżywki :)

3) Enilome maseczka intensywnie nawilżająca do twarzy- akurat strzał w 10 względem mojej skóry, która potrzebuje regularnego nawilżenia i która łatwo ulega odwodnieniu. Drugi wariant jaki znalazł się w pudełku to maska oczyszczająca z glinką, która ma za zadanie oczyścić, zmatowić i dotlenić skórę.

4) Vis Plantis Mydło dziegciowe- mydło to zawiera oliwę z oliwek i ma za zadanie oczyścić w sposób delikatny nie tylko skórę twarzy, ale i całego ciała. To przeznaczone jest do skóry problemowej.

5) Catrice tusz do rzęs Glam&Doll False Lashes- informacja na opakowaniu wskazuje, że dzięki niej można uzyskać efekt sztucznych rzęs, a rzęsy mają być przy tym uniesione. Sam tusz ma być intensywnie czarny. Chętnie przetestuję ten tusz i mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo akurat ja jestem dość wymagająca, jeśli chodzi o tusze :)
6) próbka wody tolaletowej PLAYBOY Play it Wild- zapach opisany jest jako przypominający zimną coca-colę, w której zatopiono owocowy mix taki jak pomarańcze, gruszkę i rabarbar. Zapach jest przeznaczony dla szalonych dziewczyn i w 100 % się bym pod tym podpisała, ponieważ jest bardzo intensywny :)

Prezent dla ambasadorek:
1) Garnier Aqua Bomb nawilżająca mgiełka ochronna do twarzy- produkt idealny na lato, ponieważ zawiera wysoki filtr. W składzie ma także ekstrakt z granatu, który jest znany ze swoich właściwości antyoksydacyjnych. Z opinii, które zdążyłam przeczytać w internecie niektóre dziewczyny porównują jego działanie do kremu w sprayu :) Ciekawa sprawa:)

2) Garnier Aqua Bomb nawilżający żel-krem o działaniu antyoksydacyjnym 3 w 1 dla skóry odwodnionej-  produkt dostosowany do mnie, ponieważ jak wspominałam wyżej moja skóra ma tendencje do odwadniania się. Lubię takie lżejsze formuły zwłaszcza w cieplejszych miesiącach.

Osoby, które wykupiły 6 miesięczną subskrypcję otrzymały dodatkowo produkt miniaturowy o pojemności 8 ml, tj. Glo Illuminator marki Manna Kadar. Jest to rozświetlacz, który można stosować na twarzy i ciele. Można go zmieszać z podkładem albo z kremem BB. Lubię takie kosmetyki także z pewnością wypróbuję ten sposób pomieszania z podkładem :) Wartość regularna pełnowymiarowego produktu, tj. 20 ml wynosi aż 110 zł.


Na koniec także mam dla Was kod rabatowy w wysokości 25 zł na wszystkie pakiety beGLOSSY. 

TBG25HEDVIGIS

Kod ważny jest tylko kilka dni, tj. do 2.07.2017r. 

Zamówień dokonywać można na stronie: www.beglossy.pl

Jak Wam się podoba zawartość tego pudełka?:)  

11 komentarzy:

  1. Zawartość całkiem fajna. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spoko zawartość :) szampon z biolavenu by mnie na pewno ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znów fajny box, interesuje mnie ta nowa marka Enilome

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama podstawa nie zachwyca, wypróbowałabym jedynie maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna zawartość z Biolaven bardzo fajny jest płyn micelarny z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze testować BeGlossy.
    Bardzo fajne propozycje.
    Gdzieś już widziałam ten szampon z Biolaven ;)
    Działanie - na pewno super :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie zamawiam pudełek, lecz ta zawartość całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawilżająca mgiełka ochronna z Garnier mnie bardzo ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)