28 maja 2016

Moje podcięcie włosów

O jakiejś zmianie w wyglądzie moich włosów myślałam już od marca. Zdecydowałam się na wizytę u fryzjera początkiem maja.

Głównym motywem było to, że znudziło mi się cięcie na prosto. Na dodatek uciążliwe stało się dla mnie to, że noszę torebki do ręki i zakładając je na przedramię i wiecznie w rączki torebki wplątywały się moje włosy...

Zdjęcie z końca kwietnia 2016

 suszone zimnym nawiewem na szczotce

Trafiłam po raz pierwszy na fryzjera, który nie narzucił mi swojej wizji, wysłuchał mnie i zrobił dokładnie to o co go poprosiłam. Prosiłam o podjęcie włosów w V bądź U i zaznaczyłam, że bardzo zależy mi na tym by nie skracać ich więcej jak 5 cm.

Początek maja 2016
 

Efekty:
- włosy zyskały na lekkości, jak to określił fryzjer nie okrywa mnie już ciężka peleryna z włosów
- lepiej się układają
- przestały się wplątywać w rączki torebki
- wyglądają ciekawiej niż wcześniej

Jak oceniacie moją zmianę?

28 komentarzy:

  1. jejku, nigdy nie widziałam piękniejszych włosów. jestem zaskoczona, aż się nabawię kompleksów odnośnie swoich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam włosy obcięte w trójkąt. znudziło mi się to i teraz od miesiąca mam idealnie proste i niecieniowane.

      Usuń
  2. dużo bardziej mi się podobaja właśnie takie cięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz długie i fajny kolor! Kiedyś jak miałam prawie tak długie i chciałam wycieniować to fryzjerka odwaliła tak, że wróciłam z włosami do ramion:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana jak najbardziej na korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jakie piękne masz te włosy! Jak z reklamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie widziałam, że masz aż tak długie włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne! Ja bym chciała zapuścić właśnie do linii prostej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt naprawdę, aż się miło patrzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo, jakie Ty masz cudowne włosy! :O Jak z reklamy... <3 A cięcie na wielki plus, wyglądają jeszcze piękniej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz cudowne włosy, chciałabym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie włoski! Takie świecące i widać, że zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby nie ścięłaś dużo, ale zmiana duża i na duży + :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo! oddaj mi włosy, są cudowne <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie :) Ale masz tych włosów. Są naprawdę imponujące. A jakie proste, idealne. No i kolor bardzo ładny. Podcięcie super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy :) Podoba mi się zarówno efekt przed jak i po podcięciu (ale po trochę bardziej :)).

    OdpowiedzUsuń
  17. zmiana świetna a włosy masz przepiękne :) bardzo podoba mi się zarówno ich kolor jak i fakt, że też chciałabym mieć tak idealnie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. są naprawdę piękne <3
    sama kiedyś nosiłam takie rudości, ale to dawny licealny epizod :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiana świetna, chyba i ja tak sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, nie wiedziała, że masz takie super włosy! Naprawdę robią wrażenie. Trójkąt jest dobry na lato :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)