7 maja 2016

Zakupy kwiecień 2016

W kwietniu skorzystałam z promocji w Rossmannie i Naturze o czym już pisałam (klik). Dziś pokażę Wam co jeszcze mi wpadło do koszyka :) Było kilka zachcianek, ale większość to przemyślane kosmetyki, które już się kończyły ;-)

1) Seche Vite top coat- zapowiadałam ostatnio jego zakup, bo kończył mi się poprzedni z Essence, który rekordowo szybko zamienił się w ciągnącego gluta
2 i 3) Masła The Body Shop mango i grapefruit- wersje po 50 ml, kupiłam je z myślą o wyjazdach wakacyjnych, przy okazji też chciałam sprawdzić nowe zapachy, bo jestem uzależniona od tych maseł
4) L'oreal tusz do rzęs 4D Architect Lacquer- od dawna chciałam wypróbować ten tusz
5) Golden Rose lakiery z serii Color Expert- kupione już z myślą o wakacyjnych mani, akurat tę serię uwielbiam i szczególnie ją Wam polecam
6) Pilnik Essie- jest mały dlatego idealnie nadaje się do torebki



7) Alterra krem pod oczy winogrono i biała herbata- mój obecny krem pod oczy trochę mnie zawiódł i potrzebowałam czegoś nowego, o tym kremie myślałam od dawna i na dodatek był w promocji za 6 zł
8) Nivea odżywka Diamond Gloss- moja ukochana odżywka
9) Isana mydło do rąk o zapachu rabarbaru- kupiony ze względu na to, że kocham ten zapach, a po drugie mam wrażenie, że ich mydła z serii limitowanej są znacznie lepsze niż ze stałej
10) L'oreal dwufazowy płyn do demakijażu- obok dwufazówki z Yves Rocher ta jest moją ulubioną

A jak Wasze zakupy?:) Równie przemyślane co moje czy macie więcej szaleństw na swoim koncie?;))

61 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem masełka grejpfrut;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach w opakowaniu jest dość przeciętny, może na skórze będzie lepiej :)

      Usuń
  2. Lubię lakiery GR z tj serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masełka od TBS mnie kuszą, ale jeszcze nie miałam... Gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, lakiery mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seche muszę kupić bo mi się kończy;) ciekawe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że jesteś zadowolona skoro masz w planach kolejne opakowanie :))

      Usuń
  6. Posiadam ten top coat od Seche Vite już od jakiegoś czasu i działa świetnie. Lakier wysycha w ciągu kilkunastu sekund :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co to są początki testów, ale i ja jestem z niego zadowolona ;-))

      Usuń
  7. Ten krem pod oczy nas zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani i ma bardzo fajny skład, postaram się o nim jak najszybciej napisać :))

      Usuń
  8. A ja się wybieram do Rossmana i wybieram i wybrać nie mogę, ale jutro już na pewno go odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tygodniu lakierowym i pomadkowym nie poszalałam :) Wpadły mi tylko 3 lakiery ;-)

      Usuń
  9. ciekawe nowości :) też mam ten Sache Vite, on też lubi gęstnieć po pewnym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednak nadzieję, że nie po 4 miesiącach jak mój poprzedni top, bo to było zdecydowanie zbyt szybko ;-))

      Usuń
  10. ooo te kolorki od Golden Rose bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na opinie nt. kremu pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Same fajowe rzeczy u Ciebie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie i przemyślanie i szaleńczo, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery GR są piękne tak piękne ,że nie wiem jaki wybrać.Z Isany miałam żel z pilingiem właśnie z rabarbarem,zapach śliczny,ale tylko podczas stosowania.Na skórze zapach się nie utrzymywał w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten dylemat jak stanęłam przed ich stoiskiem :) Dobrze, że podczas stosowania chociaż można było się cieszyć tym zapachem ;-))

      Usuń
  15. Znam seche vite ale nie lubię go za to, że dość szybko gęstnieje :) Lepiej się sprawdza Sally Hansen Insta Dri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Insta Dri zmasakrował mi paznokcie- okropnie się rozdwajały :( Ma fatalny skład :(

      Usuń
  16. Miał kiedyś seche, świetny, ale bardzo szybko zgęstniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę to fatalnie :( Widzę po komentarzach, że jednak muszę się na to nastawić :( A ma aż 14 ml to szkoda by było gdyby się zmarnował np. w połowie :(

      Usuń
  17. Zazdroszczę masełek TBS ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odżywka Nivea Diamond Gloss to moja ukochana od lat :) widzę że udało Ci się jeszcze kupić w starym opakowaniu,bo wiesz że zmienili? nazywa się teraz Diamond Gloss Care i w składzie też grzebali bo jest ciut inny....testuję właśnie i zrobię porównanie,a trochę starej jeszcze mi zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiedziałam :( Zawsze jak się zmienia skład to wypada o wiele gorzej :( To będę wyczekiwać Twojej opinii;-)

      Usuń
  19. Kolory lakierów cudowne :D Bardzo lubię krem na dzień i na noc Alterry z tej serii więc chętnie wypróbuję ten pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam ten krem w wersji na dzień w zapasach :)) Zdecydowanie wypróbuj krem pod oczy skoro Ci oba kremy do twarzy tak dobrze służą :)

      Usuń
  20. fajne są te mydła z Isany.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Masełka TBS faktycznie uwielbiam, szkoda, że nie wpadły mi do koszyka pełnowartościowe wersje ;-)

      Usuń
  22. Mam zapas tego mydełka z Isany i zapach jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten rabarbarowy płyn do mycia rąk. Całkiem fajny. A co do masełek z Body Shopu to tak dawno ich nie miałam, że zdążyłam się solidne stęsknić ;) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba zapach tego płynu :) Ja akurat staram się mieć zawsze jakieś ich masło w zapasach :))

      Usuń
  24. fajne zakupy, ostatnio robiłam zamówienie paznokciowe i niestety zapomniałam do koszyka dorzucić Seche Vite :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory lakierów bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory lakierów od razu rzuciły mi się w oczy, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. całkiem polubiłam tę dwufazówkę z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam to mydło Isany cudownie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie cudne kolory z GR :) również zakupiłam kremik pod oczy z alterry

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam lakiery z Golden Rose :) do gęstniejących top coatów, a już do Seche Vite w szczególności, polecam Seche Restore :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy masz, ja też chętnie bym kupiła te masła z Body Shopu i tusz do rzęs :-))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)