10 stycznia 2013

Purple Roses Avon Szminka Color Trend Kolor na żądanie

Purple Roses to nowość Avonu w katalogu 1/2013. W katalogu wydawała się interesująca, bo ostatnio naszło mnie na fiolety, a okazało się, że w rzeczywistości jest bardziej różowa i na dodatek ma przeogromną ilość srebrnego brokatu- jak dla mnie niestety jest straszną tandetą, bo nie lubię wszechobecnych drobin, a już zwłaszcza, gdy biegają po całej twarzy, tak jak w jej przypadku ;) A na ustach nie są one delikatne tylko wybijają się na pierwszy plan.



















A tutaj idealnie widać te srebrne drobiny:
 


2 komentarze:

  1. wkurza mnie to, ze w tak znacznej ilosci avonowych kolorow jest wlasnie brokat/shimmer/drobinki wszelkiej postaci :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety też, akurat ta szminka to było rozczarowanie na całej linii- takiej ilości brokatu to dawno nie wiedziałam w żadnym produkcie...
      Dlatego ja raczej unikam błyszczyków z avonu. W kredkach akurat te drobinki dodają takiego ciekawego efektu, a nie są nachalne ;)

      Usuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)