13 stycznia 2013

Zakupy Bingo Spa nr 1


Wszystkie rzeczy zakupiłam na stronie bingospa.eu.

1) Maska do włosów Masło Shea i Pięć Alg   500 ml  12 zł
2) Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów   1000 ml  16 zł
3) Ekstrakt proteinowy do włosów- kondycjoner  500 ml  16 zł
4) Szampon Czekoladowy   500 ml   14 zł
5) Płyn do kąpieli Czekolada i Pomarańcza   500 ml  12 zł

Kosmetyki te kupiłam już jakiś czas temu- wszystkich użyłam już co najmniej raz i jestem z nich bardzo zadowolona ;)) Wiem, że trochę dużo protein na raz, ale moje włosy je kochają i żeby je przeproteinować nie wiem co musiałabym robić ;)

Wiem, że przepłaciłam za tę maskę z Masłem Shea i Algami, bo w Tesco Extra kosztuje 8,50 zł, ale jak już robiłam zamówienie to stwierdziłam, że nie będę oszczędzać tych paru groszy, bo mam daleko do Tesco i jestem tam dość sporadycznie ;))

A dla TŻ:



Żel pod prysznic z Minerałami z Morza Martwego ;)



Z obsługi sklepu jestem bardzo zadowolona- na bieżąco aktualizacje statusu, można płacić normalnym przelewem- nie jest się ograniczonym tylko do płatności za pomocą dotpay (nienawidzę tego kiedy mogę tylko płacić za jego pomocą), kosmetyki zapakowane w folię, w samym kartonie było mnóstwo piankowych kółeczek żeby kosmetykom nic się nie stało w transporcie. Planuję na dniach kolejne zamówienie z Bingo, bo jak przeglądnęłam składy tych kosmetyków to są całkiem dobre i moje włosy się z nimi polubiły ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)