8 stycznia 2013

Rękawiczki pielęgnacyjne For Your Beauty

Rękawiczki te kupiłam w promocji za 7,99 z ceny regularnej 9,99 podczas promocji marek własnych Rossmanna pod koniec września. Używam ich od 3 miesięcy i jestem z nich naprawdę zadowolona, choć na pierwszy rzut oka nie wyglądały na szczególnie dobrej jakości.

Tak prezentują się po dwóch praniach i naprawdę intensywnym używaniu:



Przeważnie zakładam je na noc, czasem w dzień na 30 minut i tak i tak spisują się świetnie. Krem wchłania się błyskawicznie i dają one przyjemne ciepło dłoniom, przez co intensyfikuje się działanie kremu. Rok temu miałam naprawdę problem z przesuszoną skórą dłoni, żałuję, że już wtedy nie zaopatrzyłam się w to cudo;)

Nie rozeszły się jeszcze w szwach, podczas prania ich rozmiar się nie zwiększył- co akurat mnie bardzo cieszy, bo mam dość małe dłonie, więc one dobrze przylegają.

Ich skład to: 95 % bawełna, 5 % elastan.



Ogólnie mogę bardzo zachęcić do zakupu- w gazetce Rossmanna trwającej od 3.01. do 17.01. znów są w promocji za 7,99 i planuję zakup drugiej pary na zaś ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)