10 czerwca 2013

Alterra odżywka nawilżająca Granat i Aloes do włosów suchych

Odżywka Alterry jest moją ulubioną. Świetnie nawilża, włosy są po niej miękkie i sypkie. Odżywka to kosmetyk, co do którego chyba mam najwyższe wymagania i żadna poza tą nie przypadła mi do gustu na tyle by kupić kolejne opakowanie. Mam kilka opakowań na zapas, bo nie wyobrażam sobie żeby mogła zniknąć z półek, ale niestety gdzieś w głębi ducha należy się z tym liczyć, bo wszystkie naprawdę dobre kosmetyki prędzej czy później są wycofywane.



 Plusy: 

+  piękny zapach, dość wyrazisty, ale nie każdemu może przypaść do gustu
+  żadna inna odżywka, którą miałam jej nie dorównuje pod względem nawilżenia: uratowała mnie po przesuszeniu sobie włosów olejem kokosowym na parafinie
+ stosuję ją m.in. po każdym olejowaniu i muszę przyznać, że jest bardzo wydajna, cała odżywka wystarczyła mi na ok. 20 użyć, a niejednokrotnie jej nie żałowałam sobie, np. po szamponie Hipp kiedy nie mogłam rozczesać włosów...
+ włosy po jej użyciu bezproblemowo się rozczesują
+ bardzo gęsta,  ma konsystencję kremu
+ mimo alkoholu w składzie (czego wiele osób się obawia), nigdy nie wysuszyła mi włosów


Minusy: 
- sztywne opakowanie i bardzo ciężko ją wydobywać po zużyciu połowy





Pojemność: 200 ml 
Cena regularna: 9,99, w przecenie: 6,99 
Dostępność: Rossmann

Podsumowując: nie wyobrażam sobie bez niej swojej pielęgnacji, bo uratowała mnie z niejednej opresji.




Dziś zakończyły się fiaskiem moje poszukiwania balsamu do włosów z Green Pharmacy z granatem i olejem arganowym. Macie dziewczyny pomysł gdzie może być poza jakimiś małymi drogeriami osiedlowymi i Naturą? W Naturze u mnie z GP jest tylko jedwab i szampony, nawet maseł brak:(

16 komentarzy:

  1. Ja na Alterze chyba nigdy jeszcze się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile mnie moja słaba pamięć nie myli miałam tą odżywkę do włosów i także ją bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wyraziste zapachy nie przeszkadzają:) a w odżywce widzę wiele zalet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wyraźiste zapachy, wręcz musza takie być jak mam cos kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ją wypróbuję, tylko zapasy trzeba pokończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie maska z tej serii świetnie nawilża włosy.
    Nie zauważyłam przesuszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do samej firmy GP to widziałam w aptekach. A poza tym nic mi nie rpzychodzi do głowy.
    A jeśli chodzi o odzywkę to nigdy jej nie używałam. Kupiłam kiedyś w promocji ale wciąż czeka na swoją kolej. Niestety miałam kiedyś maskę i źle u mnie się sprawowała, zapewne ze względu na alkohol tak wysoko w składzie i obawiam się, że z nią będzie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zajrzę w aptece ;) Oby nie, bo jednak odżywka ma krótszy kontakt z włosami aniżeli maska ;)

      Usuń
  8. Ja akurat nie przepadam za produktami do włosów Alterry, niby w porządku ale jakoś nie budzą mego entuzjazmu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, bardzo je polubiłam oprócz szamponu z morelą ;)

      Usuń
  9. jeszcze jej nie uzywałam....

    OdpowiedzUsuń
  10. tej odżywki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś z tego co kojarzę było jakoś więcej odżywek z tej firmy ;) Mnie niestety zniechęcają ich zapachy. Nie chodzi o to, że wolę te syntetyczne zapachy, ale w każdym prawie kosmetyku alteryy wyczuwam ich konserwant czyli alkohol ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ją, zapach jest nieziemski, podobała mi się też konsystencja, ale niestety nie jest dla mnie tak dobrze nawilżająca jak Garnie Avokado i Masło karite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą odżywkę ;) jest treściwa i jej skład jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)