27 marca 2016

Equlibra: intensywnie odżywiająca i regenerująca maska do włosów

Wesołych Świąt dziewczyny :))

Dziś opowiem o kolejnej masce do włosów, którą bardzo polubiłam :) Oprócz tego, że bardzo lubię Equilibrę, to kupując maskę z aloesem wysoko w składzie spodziewałam się, że się sprawdzi- podobnie jak maska NaturVital (klik).


Producent: "INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA I REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW zawiera specjalny kompleks roślinny PHYTOSYNERGIA (aloes+ olejek Arganowy + keratyna z protein pszenicznych ), który odżywia, nawilża i odbudowuje trzon włosa. Maska przeznaczona do suchych i zniszczonych włosów wymagających specjalnej pielęgnacji. Jej unikalna formuła pokrywa włókno włosa warstwą ochronną, odżywia, regeneruje i wzmacnia go na całej długości. Sposób użycia: Nakładać na wilgotne włosy, pozostawic na 5minut, następnie obficie spłukać."

Opakowanie należy do moich ulubionych, mimo, że wiele osób powie, że jest niehigieniczne. Dokładnie widzę ile mi ubywa produktu, nie muszę nic potem rozcinać i męczyć się z wyciskaniem. Oprócz wieczka posiada jeszcze plastikową nakrętkę, która świetnie chroni przed migracją produktu. Zawiera etykiety, które nie bledną i nie niszczą się pod wpływem wody- dla mnie idealnie!


Zapach bardzo mi się podoba- ewidentnie czuję w nim mandarynki. Dodatkowo utrzymuje się na włosach- przeważnie mi to przeszkadza i po takie produkty ponownie nie sięgam, ale w tym przypadku jest to dla mnie plus. 

Działanie. Producent zaleca by trzymać ją na włosach przez 5 minut. Ja akurat trzymam ją zawsze 20 minut. Włosy po niej są mięsiste, lejące i świetnie nawilżone. Zazwyczaj sięgam po nią właśnie wówczas gdy czuję, że moim włosom brakuje porządnej dawki nawilżenia- i ten produkt mi ją zapewnia. Nie ma mowy o obciążeniu włosów czy przyklapie. Są przy tym pełne życia. Także po niej nie przetłuszczają się szybciej. Dla mnie jest produkt bez wad :)

Wydajność według mnie też jest w porządku, bo wystarczyła mi na jakieś 8 razy, a przy włosach do pasa to naprawdę dużo. Jeśli chodzi o cenę to wydatek 22 zł, ale warto je odżałować :))

Skład:
na drugim miejscu sok z aloesu, dalej olej rzepakowy, olej arganowy, hydrolizowane proteiny pszenicy, ekstrakt z bambusa, lecytyna, witamina E, witamina C, hydrolizowana keratyna- boski! :)

Chyba dla równowagi w następnym poście zrecenzuję coś czego nie polecam ;-))

23 komentarze:

  1. lubiękosmetyk ido włosów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się skąd wiadomo kiedy włosy potrzebują nawilżenia?ja tego w przypadku moich włosów nigdy nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuję pod palcami, że robią się suche:)) Robią się też matowe:))

      Usuń
  3. musze ja kupić :3 miałam szmapon i odzywkę i je uwielbiałam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w planach wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na tą maskę i szampon z Equlibra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś maskę z aloesem i moje włosy puszyły się po niej :<ale było to półtora roku temu. Gdybym spotkała maskę, o której piszesz to chyba dałabym aloesowi drugą szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mam chęć skusić się na tą maskę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie u mnie wydajność byłaby podobna. lubię kosmetyki do włosów z aloesem

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię najbardziej takie opakowania masek do włosów, zapach mandarynek też zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam małe doświadczenie z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. equilibra ma świetne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz przydałaby mi się jakaś dobra maska do włosów. Bo obecnie nie mam w swoich kosmetykach żadnego produktu tego typu, a lubię i potrzebuję. Szkoda, że nie znam tej marki. Ale kto wie... Tym bardziej, że skład wydaje się być naprawdę bogaty i całkiem niezły :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje się być bardzo podobna do tej z Natur Vital :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym nawilżeniem mnie skusiłaś. Kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę słyszałam o marce, ale nie miałam jeszcze okazji się na nic skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli produkt bez wad to musimy szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie mam kilka masek do włosów, tą będę mieć na uwadze w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)