30 lipca 2015

Baikal Herbals: nawilżające serum do twarzy

W tym poście będą znów same ochy i achy, bo serum nawilżające Baikal Herbals okazało się moim kolejnym rosyjskim hitem:) Trafiło do mnie dzięki licytacji organizowanej na spotkaniu blogerek, w którym uczestniczyłam w styczniu :)


Serum zapakowane jest w kartonik zaklejony z dołu oraz z góry taśmą, więc mogłam być pewna, że jestem pierwszą osobą, która się do niego dobiera. Opakowanie ma 30 ml, jest z bardzo wygodną pompką i dwa jej naciśnięcia wystarczą do nasmarowania całej twarzy.

Zapach jest ziołowy i ma w sobie nutę czegoś słodkiego.


A teraz przechodząc do najważniejszego, czyli do jego działania mogę stwierdzić, że spisuje się genialnie! Ma bardo lekką formułę, która błyskawicznie się wchłania do matu, także lekko nawilża i ujędrnia skórę. Używam go tylko na noc, bo bardzo lubię gdy budzę się rano i po jego zastosowaniu rano w lustrze widzę promienną i wypoczętą skórę- właśnie ten efekt mnie w nim zachwycił i wiem, że to nie jest moje ostatnie opakowanie. Producent co prawda zaleca stosowanie go codziennie, ale ja upieram się, że serum jest do znacznie rzadszego stosowania i sięgam po niego dwa razy w tygodniu i jest to dla mnie zupełnie wystarczające. Stosuję go solo, nie nakładam na niego już żadnego kremu. Co najważniejsze serum mnie nie zapchało i nie spowodowało niczego negatywnego.



Skład:
co typowe dla marki Baikal Herbals mnóstwo ekstraktów i olei.

Jak dla mnie serum to nie ma żadnych wad i zakochałam się w nim:)

16 komentarzy:

  1. Zachęcasz tym postem bardzo by go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet całkiem fajny skład ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne o serum :) Ja teraz znowu zaniedbałam pielęgnację twarzy... obudzę się jak zawsze zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym! W ogóle można kupić to serum gdzieś stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę go po raz pierwszy, dość ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy mam tylko szampon i aktualnie serum uzywam z Dermedic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę, ale wydaje się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale jak jest genialne to chcę !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś ciekawiło mnie serum do cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś rosyjskie kosmetyki bardzo mnie ciekawiły. Teraz już nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym je kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze rosyjskiego kosmetyku do twarzy, a chyba jest czego załować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)