18 lipca 2015

Sielski Box- edycja z naturalnymi kosmetykami

We wtorek przez przypadek trafiłam na Sielski Box, który dotarł do mnie już w czwartek. Poniższe pudełko mogłam zamówić znając już jego zawartość i uznałam, że warto, bo osobno nie kupiłabym większości tych kosmetyków- z uwagi na wysoką ceną, a cena łączna była przystępna (89 zł).


1) Clochee krem nawilżająco-ujędrniający- chyba on skusił mnie najbardziej, bo o marce do tej pory mogłam jedynie poczytać na innych blogach. Już zaczęłam go używać, bo jego data przydatności to koniec października. Cena regularna to 109 zł.
2) Pat&Rub relaksujący balsam do rąk- zawsze chciałam wypróbować jakiś kosmetyk tej marki, aczkolwiek ceny skutecznie mnie zniechęcały, a promocje nie były na tyle atrakcyjne by zrobić zamówienie. Cena 39 zł.
3) Enklare ręcznie robione mydło White Soap- o marce nigdy wcześniej do tej pory nie słyszałam, a samo mydło polecane jest do mycia twarzy, w tym zmywania makijażu, składa się w 70 % z olejów. Cena 15 zł.
4) Syleco rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu- jest chwalona, zobaczymy czy przypadnie mi do gustu, ponieważ ja zawsze szybko porzucam pomadki, bo za nimi nie przepadam. Cena 9,45 zł.
5) Syleco kremowy żel do ciała- pięknie pachnie! Cena 18,90 zł.


Do paczki dołączona była kartka z opisem zawartości, kartka od autorów pudełka, próbki kosmetyków Sylveco i MomMe, a także kartka od Beleco o wartości 8 zł.

Oceniając to pudełko myślę, że zdecydowanie było warto, bo jeszcze nie znam żadnego z tych kosmetyków, dodatkowo wszystkie są naturalne, a producenci są polscy. Na samodzielny zakup kremu Clochee na pewno bym się nie zdecydowała z uwagi na cenę, a Pat&Rub nadal by pozostawał w sferze moich marzeń. 
A Wy jak myślicie? Podoba się Wam?

60 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z naturalnymi pudełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże nie wytrzymam z tymi boxami:D wszędzie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja na szczęście shinyboxa i glossyboxa nie kupuję to mam niewielki wybór:D

      Usuń
  3. Clochee mnie kusi od dawna już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Box bardzo ciekawy, sama nie znam ani jednego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki, ale nie dałabym za nie 89 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że warto, sam krem z Clochee kosztuje 109 zł i balsam Pat&Rub 39 także już nawet te 2 kosmetyki się w tej cenie opłacało złapać:)

      Usuń
  6. Nie skusiłam się, ale za to zamówiłam sierpniowy Naturalnie z Pudełka - też ma być coś z Clochee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go zamówiłam, mam nadzieję, że to nie będzie ten sam krem, bo nie zdążę zużyć 2 takich samych kremów :)

      Usuń
  7. Świetna zawartość i naprawdę niezła okazja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny box :D
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby wszystko bylo z sylveco brałabym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam większość kosmetyków Sylveco i mam do nich bardzo łatwy dostęp także mnie by box tylko z tymi kosmetykami aż tak nie ucieszył:)

      Usuń
  10. jeden z lepszych boxów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że Sielski Box to box kulinarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z tego co się wczytałam z założenia tak jest, ale chyba zrobili wyjątek na kosmetyki i to z jakim efektem!:)

      Usuń
  12. Sporo tych boxów się ostatnio zrobiło, jako że ten jest z kosmetykami naturalnymi to może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ale mnie szczególnie te naturalne kosmetyki ujęły, kocham je :)

      Usuń
  13. Pudełko bardzo udane, mam nadzieje, że nie będzie to edycja limitowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała żeby częściej można było u nich zamówić kosmetyczne pudełka:)

      Usuń
  14. też myślę, że było warto, fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajne pudełko. polubiłam sylveco, więc na + :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale markę Sylveco dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Tylu osobom się podoba, więc i ja co raz bardziej cieszę się, że go zamówiłam ;-)

      Usuń
  18. Ooo kolejne pudełeczko się pojawiło :-)
    Podoba mi się idea takiego naturalnego boxa, a i zawartość bardzo fajna! No i teraz będę dumać czy by go nie kupić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba taka idea- przynajmniej nie będą dawali żelu Dove jak co miesiąc w ShinyBoxie:)

      Usuń
  19. Jest Sylveco = będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco znam w miarę dobrze także też mi się tak wydaje ;)

      Usuń
  20. Widzę, że większości się podoba, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe pudełeczko. Bardzo lubię Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pudełko, najbardziej zaciekawiły mnie kosmetyki Sylveco ,ostatnio wykończyłam kilka próbek i byłam bardzo zadowolona :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe pudełko :)
    Chyba najbardziej mnie ciekawią produkty Sylveco :P

    OdpowiedzUsuń
  24. O tym pudełku jeszcze nie słyszałam, tyle ich teraz na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi sie podba zawartość :) dla samego kremu było warto jak dla mnie najlepszy box na rynku

    OdpowiedzUsuń
  26. No zawartość imponująca :) z chęcią bym się sama na takie pudełeczko skusiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe pudełeczko :) Najbardziej ciekawi mnie Clochee i P&R :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam kremowy żel do ciała i mogę go serdecznie polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Clochee najbardziej kusi, bo jestem ciekawa tej marki :) Pat&Rub lubię, ale krem do rąk niekoniecznie zdobył moje serce. Reszta zawartości paczki jest ok, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę fajne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna zawartość, opłacało się zamówić to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)