5 lipca 2015

Denko maj i czerwiec 2015

Jak tam mija wam ten upalny weekend?:) Mnie przeraża wizja jutrzejszych 35 stopni:(

Ze swojego majowego i czerwcowego denka jestem zadowolona, bo jednak trochę kosmetyków mi ubyło. 

1) Aloesowa maska do włosów NaturVital- jedna z moich ulubionych masek, będę polować na następne opakowanie, recenzja, kupię ponownie
2) Odżywka do włosów Diamond Gloss- bardzo dobra odżywka, cieszę się, że ją odkryłam, recenzja, kupię ponownie
3) Płyn do higieny intymnej Facelle z aloesem- zużyłam mnóstwo opakowań do mycia włosów, ale ostatnio coś im się odwidziało i daję im przerwę w używaniu go w roli szamponu, recenzja, kupię ponownie
4) Jedwabista odżywka do włosów Yves Rocher z mleczkiem owsianym- według mnie nic nie robiła, recenzja, nie kupię ponownie


5) Zabieg laminowania Marion- niedługo pojawi się recenzja, kupię ponownie
6 i 7) Szampon brzozowy Barwa- mój ulubieniec do oczyszczania, mam nadzieję, że niedługo w końcu napiszę jego recenzję co obiecuję sobie od dawna, kupię ponownie
8) Olej arganowy z Manufaktury Aptecznej- bardzo polubiłam ten olej i już w kolejce mam kolejny z Etji do olejowania włosów, recenzja, kupię ponownie


9) Płyn micelarny Mixa Optymalna Tolerancja- uwielbiam go! bezpośrednio po jego zdenkowaniu otworzyłam płyn z Garniera i jest jednak gorszy od tego z Mixy, a wydawało mi się, że mogę postawić między nimi znak równości, recenzja, kupię ponownie
10) Płyn do demakijażu oczu i ust L'oreal- rewelacyjny płyn, bardzo delikatny i wszystko domywa, recenzja, już kupiłam ponownie
11) Tonik nawilżający Baikal Herbals- mój ulubiony tonik, recenzja, już kupiłam ponownie
12) Peeling myjący z czarną porzeczką Joanna- tani, ładnie pachnący i skuteczny peeling, czego chcieć więcej?, kupię ponownie
13) Celia tusz do rzęs- nie będę o nim się rozpisywać po raz kolejny zapraszam na recenzję, kupię ponownie
14) Krem do stóp Bioluxe Magnoliowy- mój absolutny hit, nawilża stopy jak żaden inny krem, recenzja, kupię ponownie


15) Żel pod prysznic Werbena i Cytryna LPM- ładny orzeźwiający zapach, ale był dość słabo wydajny, recenzja, kupię ponownie
16) Balea jagodowy żel pod prysznic- piękny zapach, bardzo wydajny, kupię ponownie
17) Masło do ciała jagodowe The Body Shop- bardzo dobrze nawilża, bardzo ładnie pachnie, mega wydajne, recenzja, kupię ponownie
18) Masło do ciała Orientana trawa cytrynowa i żywokost- niestety dla mnie mały bubel mimo pięknego zapachu, recenzja, nie kupię ponownie

19 i 20) Pianka do golenia z aloesem- bardzo ją lubię, ponieważ ładnie pachnie i co najważniejsze nie wysusza mojej skóry, recenzja, kupię ponownie
21) Bielenda kremowa emulsja do higieny intymnej- ładny, delikatny zapach i dobre działanie, recenzja pojawi się niedługo, kupię ponownie
22) Mydło do rąk Isana hibiskus i trawa cytrynowa- niestety była to edycja limitowana, ale było rewelacyjne, ponieważ nie wysuszało skóry, miało piękny zapach i było bardzo wydajne; gdyby nie fakt, że to edycja limitowana kupiłabym ponownie

23 i 24) Płatki z aloesem Carea- aż dwie paczki w ciągu dwóch miesięcy, ponieważ mój pies uwielbia mi kraść płatki i gryźć je ;-), kupię ponownie
25) Mydło do rąk Balea kwiat wiśni- miało przepaskudny zapach, strasznie mnie to zaskoczyło, bo coś co jest z Balea dosłownie nie ma prawa brzydko pachnieć, ale niestety tak było- mega chemiczny zapach i niestety zużyłam go do mycia podłogi..., nie kupię ponownie
26) Dezodorant Kwiat Bawełny z Indii Yves Rocher- po zaaplikowaniu go pod pachy i pomieszaniu się z potem tworzył niemiłą woń, na dodatek nie chronił nawet w 1 %, produkt totalnie zbędny, 100 % bubel, recenzja, nie kupię ponownie

Jak widać w denku znalazło się mnóstwo moich ulubieńców :)

53 komentarze:

  1. Znam niewiele z tych kosmetyków, będę musiała zainteresować się niektórymi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się Cię czymś zainteresować:)

      Usuń
  2. Kochana szukam dobrej pianki i dzisiaj przetrzepałam u ciebie wszystkie recenzje, myślę, że zdecyduję się teraz na tą z aloesem z isany, kiedy pisałaś recenzje tej właśnie i aloesowej pisałaś, że nigdy się przy nich nie zacięłaś, a mogłabym zapytać jakich używasz maszynek? Lub jakie polecasz, bo mam straszny problem, bo większość zacina mnie tam gdzie tylko może :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są męskie maszynki. Ja kupiłam taką z wymienianymi ostrzami (teraz używam ostrzy gilette sensitive). Według mnie maszynki męskie są lepsze, bo przycinają włoski tuż przy skórze i wolniej odrastają niż jak używałam damskich. Ja mam gilette mach 3.

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź :)

      Usuń
    3. Ja też wolę męskie :)

      Usuń
    4. Dokładnie to samo miałam pisać co dziewczyny ) Używam maszynek męskich- teraz mam BIC 3 :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię masełka TBS, choć tej wersji nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę NaturVital uwielbiam. Swoją właśnie też wykończyłam więc muszę wybrać się na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam też tą odżywkę z YR i również się z nią nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę tu kilku moich ulubieńców, m.in płatki carea, peeling joanny, płyn facelle, odżywkę Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pamiętam Twoje recenzje i wiem, że też je lubisz :)

      Usuń
  7. Świetne denko :) Zaciekawiłaś mnie szamponem brzozowym :) Miałam produkt Facelle, ale stosowałam zgodnie z przeznaczeniem i strasznie mnie uczulił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że on wiele osób uczula- niestety aloes w składzie robi swoje :) Na szczęście ja mogę powiedzieć, że aloesowe rzeczy się u mnie sprawdzają :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię ten olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywkę z Yves Rocher miałam i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tym Facelle w roli szamponu to mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, myślałam, że to dość popularny sposób jego użycia :))

      Usuń
  11. Facelle swego czasu bardzo lubiłam, nie wiem czemu po niego dawno nie sięgałam :D
    Miałam ten olej arganowy i byłam naprawdę zadowolona :)
    Żel z LPM bardzo mi się spodobał ze względu na zapach :)
    Płatki Carea najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie taka przerwa była wskazana :) Też bardzo dobrze wspominam ten olej :) Żel ma genialny zapach, zgadzam się :))

      Usuń
  12. Sporo ciekawych i dobrych kosmetyków. Lubię takie denka :)
    Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych płatków kosmetycznych, wolę Cleanic.
    Czaję się na tego micela z Mixa - wszyscy sobie chwalą, nie widziałam ani jednej negatywnej opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kiedyś miałam, że poza tymi z Cleanic świata nie widziałam, ale do ich zakupu teraz skłoniło mnie to, że zawsze ktoś szedł do Biedronki i mówiłam, że "weź mi przy okazji płatki" i tak wyszło, że to ich najczęściej używam :)

      Tak ten micel z Mixy jest rewelacyjny :)

      Usuń
  13. spore zużycia, ja akurat bardzo lubię tą odżywkę z yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko! Zgadzam się co do opinii na temat kulki z YR. Miałam kilka wersji, ale z żadnej nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tą i od razu mnie to jakoś odtrąciło od chęci dalszych testów :)

      Usuń
  15. Niezłe denko i widać, że z większości produktów byłaś zadowolona ;) U mnie super sprawdził się ten płyn z L'Oreala do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się- jakoś tak się złożyło, że byłam zadowolona z większości :)) Też bardzo polubiłam tą dwufazowkę :)

      Usuń
  16. Niektóre produkty znam, sama miałam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, zgadzasz się z moją opinią co do tych które znasz?:)

      Usuń
  17. Mam tą odżywkę z Nivea ciekawe czy u mnie sprawdzi się tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka lat temu miałam masło jagodowe TBS, ale nie przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mi do tej pory przypadły wszystkie, których używałam, zobaczymy jak się sprawdzą te, które mam w zapasach, czyli marakuja i orzechowe :)

      Usuń
  19. Miałam jedynie peeling myjący od Joanny i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, teraz mam truskawkowy i pobił na głowę zapachem wszystkie te, które miałam do tej pory :))

      Usuń
  20. Mam chęć na kosmetyki mixa, ale raczej na pielęgnację. Z bielendy uwielbiam wersję z żurawiną do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Mixy kupiłam sobie jeszcze płyn do demakijażu oczu, ale jeszcze nie używałam :) Mam ochotę na jakiś ich krem do twarzy :) A płyn żurawinowy właśnie będę testować za kilka dni :)

      Usuń
  21. Ta odżywka owsiana z Yves Rocher u mnie też się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Był taki okres czasowy co bardzo często używałam szamponów Barwy, teraz z ciekawości poznaję inne marki więc odstawiłam szampony tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jagodowy duet The Body Shop + Balea brzmi przepysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezłe zużycie :D
    Także stwierdzam, że dezodorant z Yves Rocher jest beznadziejny :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Limitowane edycje Isany zazwyczaj kupuję właśnie przez zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, trochę Ci tego wyszło :) Niewiele z tych kosmetyków znam, ale ten szampon http://kosmetykiorientu.pl/szampony/230-organic-shop-delikatny-szampon-do-wlosow-winogronowy-miod-miekkie-i-lekkie-wlosy.html to mój prawdziwy hit! Nie spotkałam drugiego tak taniego i skutecznego kosmetyku, a gdyby nie to, że pierwszy raz dostałam go od przyjaciółki, to pewnie bym go nie kupiła (no bo jak szampon za 9 zł może być dobry??) Okazał się rewelacyjny! Wspaniale oczyszcza włosy, a jednocześnie je wygładza, regeneruje. Wyglądają na zdrowsze, lśniące i o niebo lepiej się układają, także ja go bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)