2 lipca 2015

Zakupy czerwcowe i inne nabytki

Witajcie, jak obiecałam sobie w maju zakupy w czerwcu miały być skromne i na szczęście udało mi się to założenie zrealizować, bo sama kupiłam tylko 3 kosmetyki, a resztę dostałam w prezencie. 

Zacznę może od rzeczy, które dostałam:

1) Tonik nawilżający Baikal Herbals- mój ulubieniec, akurat mi się niedawno skończył, pisałam o nim tutaj
2) Peeling do ciała 5 ziaren Bania Agafii- oby sprawdził się lepiej niż ten z pestkami maliny, o którym pisałam ostatnio (klik)
3, 4 i 5) Kremy do stóp Bioluxe: cytryna i mięta, arnika i magnolia

6) Szampon Isana 7 ziół
7) Szampon Schauma mirror gloss- dawno nie miałam nic z tej marki, zobaczymy czy będę zadowolona
8) Odżywka Alterra granat i aloes- dawno jej nie miałam i cieszę się, że będę mogła do niej wrócić po przerwie

I ostatecznie moje zakupy:
9 i 10) Peelingi myjące z Joanny z kiwi i z gruszką- jedyne jakie zostały mi do wypróbowania, bo wszystkie pozostałe wersje znam
11) Szampon 5 % Urea- ciekawił mnie od bardzo dawna, już go zdążyłam kilka razy użyć i jak najbardziej się polubiliśmy, zrecenzuję go niedługo

A jak Wasze ostatnie zakupy?:)

53 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych peelingów, ale chyba jeszcze bardziej ich zapachów. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten peeling Bani Agafii (to 5 zbóż tak?) i był okropny :/
    Uważaj, żebyś ziarnami nie zapchała wanny/prysznica..
    Odżywkę z Alterra bardzo lubię :)
    Peelingi z Joanny mają nieziemskie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 zbóż tak, ja pomyliłam w poście nazwę :) Dzięki za ostrzeżenie- jeszcze go nie otwierałam także nie znam jego składu i konsystencji, ale faktycznie masz rację z tym możliwym zapchaniem :)
      Też lubię peelingi Joanny i a odżywkę Alterra jeszcze bardziej to moje już któreś z kolei opakowanie :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię szampon z Isany z mocznikiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nabytki. Zainteresował mnie ten tonik. Miałam czerwony szampon z Isany - mam nadzieję że lepiej ci się sprawdzi niż mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty nie byłaś zadowolona z tego szamponu?:)) Tonik jest rewelacyjny :)

      Usuń
  5. Fajne nowości, zaciekawiły mnie te peelingi z Joanny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię, ale te wersje myślę, ze nie będą znacząco inne od tych ktore już miałam :)

      Usuń
  6. U mnie równie rozsądnie :D
    Nie lubię tych peelingów Joanny, jak dla mnie są niestety niezbyt skuteczne :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je lubię, bo te bardzo mocne są dla mnie własnie zaaa mocne, a te w sam raz :))

      Usuń
  7. tych wariantów peelingów joanny jeszcze nie miałam, znam tylko kilka. fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam tylko kilka, a jeszcze te mi zostały do wypróbowania i będę znała wszystkie <3

      Usuń
  8. Odżywkę Alterry bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baikal Herbals mnie kusi bardzo, tonik ciekawy może być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo produktów, które lubię - szczególnie kremy Organic.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te Twoje nowości :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje zakupy nad wyraz skromne :) Kupiłam tylko dwa trój-paki wacików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie bardzo skromnie- gratuluję wytrwałości :)

      Usuń
  13. Czekam na opinię o szamponie Shauma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości :) Całkiem lubię szampony Schauma, ostatnimi czasy miałam wersję 7 ziół i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama wprost szaleje za tą wersją 7 ziól, też ją kiedyś miałam i miło wspominam :)

      Usuń
  15. Bardzo fajne nowości. Miłego testowania :)
    Kupiłam aż waciki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Peelingi Joanna lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  17. O chciałabym wypróbować ten krem do stóp cytryna i mięta :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie te rosyjskie najbardziej wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nabytki i prezent :) Udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z powyższych produktów nie miałam, ale peelingi z Joanny do schrupania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odżywkę z Alterry bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że wpadły Ci w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten peeling z gruszką chętnie bym wypróbowała. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kremy do stóp to chętnie bym wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kremy do stóp miałam poza tym środkowym, całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)