15 lipca 2015

Pierwsze zakupy w drogerii Pigment w Krakowie

Witajcie :) Ostatnio miałam okazję wyjechać do Krakowa "służbowo" i oczywiście musiałam zaglądnąć do drogerii, w której są dostępne stacjonarnie perełki, które śniły mi się po nocach :)

Część zakupów przemyślana, część wiadomo, że trochę mniej:)

1) Krem-maska do rąk bez spłukiwania Ecolab- gdyby nie fakt, że w drogerii był tester pewno ominęłabym ten krem i bardzo bym żałowała, bo pachnie cudownie!
2) Krem pod oczy głęboka regeneracja Ecolab
3) Serum na dzień do twarzy odmładzające Ecolab- ostatnio bardzo polubiłam sera i staram się ich regularnie używać, a zawartość kofeiny mnie skutecznie przekonała
4) Ecolab pianka do mycia twarzy do skóry suchej i wrażliwej- pianki do mycia twarzy używałam ostatnio kilka lat temu, zobaczymy czy taka forma przypadnie mi do gustu ponownie
5) Efasoil krem z róży- ma konsystencję maści, kremu w takiej formie jeszcze nie miałam:)

6) Szampon w kostce na bazie mleka kokosowego Purite- jego forma jest bardzo interesująca)
7) Kremowa henna irańska kolor miedziano-rudy Fito- spontaniczny zakup, mój narzeczony o mało nie dostał zawału na jej widok, nie zgadza się żebym pofarbowała włosy:D, kupując nie doczytałam też, że na moją długość konieczne jest 3 opakowania.
8) Szampon aloesowy Equilibra- zawsze mnie niezmiernie ciekawił, w końcu będę miała okazję go wypróbować
9) Szampon wzmacniający Equilibra- również do wypróbowania, może się przydać jesienią.

Znacie któryś z moich nabytków? Coś Was szczególnie zainteresowało?:)

P.S. Jak widać postanowienie o niekupowaniu kosmetyków poszło w las!

46 komentarzy:

  1. Łoo jaki asortyment mają fajny :) mam krem Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja- mają takie kosmetyki, których nigdzie indziej nie złapiesz :)

      Usuń
  2. Uwielbiam szampon aloesowy Equilibra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szampony equilibra bardzo lubie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze dokonałam dobrego wyboru skoro ma takie grono zwolenników:)

      Usuń
  4. ecolab ostatnio bardzo mnie kusi, sera używam namiętnie, uważam, że to w ich sile tkwi sekret naszego piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100 %, teraz staram się zawsze mieć jakieś otwarte ;))

      Usuń
  5. Nie znam niczego, ale fajnie, źe miałaś okazje się obkupić. Ach te postanowienia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wychodzą- w czerwcu naprawdę panował u mnie minimalizm, a teraz to jakaś masakra :)

      Usuń
  6. najbardziej interesuje mnie szampon w kostce, myślałam, że tylko lush ma takie w swojej ofercie, fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest nowość marki Purite :) Ja polubiłam Lusha, więc chciałam go spróbować :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę takiej ilości skarbów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie też, bo chyba taki wyjazd prędko mi się nie powtórzy :)

      Usuń
  8. Szamponów jestem ciekawa, bo czytałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, wykończę to co mam teraz otwarte i biorę się za testy :)

      Usuń
  9. Nie znam tych produktów ale o szamponie Equilibra słyszałam sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo do szamponu Equlibra chętnie bym wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią dowiem się jak się sprawdzą kosmetyki Ecolab :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pokazanych kosmetyków znam tylko szampon aloesowy. Zaciekawił mnie krem-maska do rąk ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zaciekawił mnie szampon do włosów w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się wizyta w tej drogerii i mam nadzieję, że je w przyszłości spełnię :).

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko jest mi obce :) parę dni temu dałam sobie szlaban na zakupy kosmetyczne, bo podliczyłam ile już mi poszło w lipcu a tu dziś zobaczyłam, że niedługo otworzą w mieście nową drogerię - Jaśmin... pozostaje mieć tylko nadzieję, że na otwarcie nie wymyślą czegoś fajnego i zupełnie nic mnie tam nie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon aloesowy Equilibry bardzo lubię, ten wzmacniający już niekoniecznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie też wyniosłabym połowę towaru z Pigmentu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przynajmniej połowę chętnie bym Ci podwędziła :) Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości, część chętnie podkradłabym CI :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy :) Zazdroszczę takiej fajnej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że mam tak daleko do Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę tam w sobotę i już wiem, że zwariuję tam po przekroczeniu drzwi :D Mój Ukochany mi dzisiaj powiedział "Jedź tam lepiej tydzień wcześniej" hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez cudownosci! Ciekawi mnie ten szampon w kostce :)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś i ja dorwę szampon aloesowy;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio wypatrzyłam na lavendic.pl sporo produktów marki Ecolab także jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja słyszałam tylko o szamponie w kostce, że podobno super ;) a drogeria Pigment ciągle mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam jedynie ostatni szampon, bardzo go lubię ;)
    a niezwykle ciekawią mnie kosmetyki z pierwszego zdjęcia :-) wyczekuję recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy, miłego stosowania :))) Może kiedyś się wybiorę to takiego sklepu :))

    OdpowiedzUsuń
  29. no to widzę że ładnie przepłaciłam za tą piankę do mycia

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)