7 kwietnia 2016

Essence The Gel Top Coat (żelowy lakier nawierzchniowy)

Witajcie :) W grudniu skończył mi się mój ukochany top coat z Essence Ultra Gloss Nail Shine (klik) i kiedy wybrałam się do Hebe po kolejną sztukę okazało się, że najprawdopodobniej został wycofany. Kupiłam ten top coat- czy jestem z niego zadowolona?:)


Baza i lakier nawierzchniowy Essence przedłużają trwałość lakierów z gamy Essence The Gel. Efekt ekstremalnie trwałych żelowych paznokci bez potrzeby użycia lampy LED lub UV.
Sposób użycia:
- nanieś bazę i pozwól jej wyschnąć.
- następnie pomaluj paznokcie ulubionym kolorem lakieru gel nails i również poczekaj, aż wyschnie.
- lakier nawierzchniowy, który utrwali manicure.




Top Coat ma 8 ml, wygodny niezbyt duży pędzelek, dzięki któremu nakłada się optymalną ilość produktu, który nie rozlewa się po skórkach. Niemniej jednak jak zostanie 1/3 produktu trzeba już zacząć kombinować, bo pędzel jest dość krótki.

Dopiero pisząc w tej notce co pisze producent o tym produkcie dowiedziałam się (poprzednio nic nie czytałam na jego temat), że najlepiej jest jeszcze przed pomalowaniem paznokci pokryć je bazą z tej serii. Także z tego topu korzystałam bez jej towarzystwa.
Napis o ekstremalnym błyszczeniu przyciągnął mnie jak magnes :) Paznokcie dzięki niemu faktycznie pięknie błyszczą i co dla mnie najważniejsze przyspiesza ich wysychanie czego w sumie się nie spodziewałam. Jednakże produkt ma kilka minusów. Z niektórymi lakierami kompletnie nie współgra i skraca ich żywotność na moich paznokci do 1 dnia podczas gdy zwykle utrzymują się 3 dni.
Niestety po 4 miesiącach bardzo zgęstniał i teraz zamiast przyspieszać wysychanie lakieru wręcz wydłuża proces, bo długo jest galaretkowaty i plastyczny na paznokciach.


Skład: Acetate Butyrate, Acrylates Copolymer, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, Triphenyl Phosphate, Polyester/Polyamide Resin,Alcohol Denat., Shellac, Dimethicone, Benzophenone-1, Ci 60725 (Violet 2)

Nie widzę w składzie formaldehydu także to dla mnie ogromny plus, bo on bardzo źle działa na moje paznokcie.

Podsumowując tym top coatem cieszyłam się przez 4 miesiące co w sumie w odniesieniu do jego ceny, czyli 10,90 zł i tak jest bardzo dobrym wynikiem. Teraz mam w planach kupić Seche Vite;)

36 komentarzy:

  1. Nie znam tego topu, ale brzmi ciekawie. Sama mam top z Wibo o podobnych właściwościach i też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wibo mam małe doświadczenie, bo nie przepadam za tą marką :)

      Usuń
  2. ja obecnie używam topu z Kiko i jestem z niego bardzo zadowolona ;)


    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie przedłużał utrzymywanie lakieru do 7dni! Nawet nie mów, że go wycofali :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofali ten podlinkowany na samym początku postu :)) Ten jest :)

      Usuń
  4. Nie znam go :) Ja od siebie mogę polecić Ci top z Delia Cosmetics Hybrid Gel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. z racji, że maluje hybrydami mi się nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bliżej bym się z nim poznała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale to szybkie gęstnienie strasznie denerwuje :)

      Usuń
  8. Nie wiem, czy się skuszę na ten top coat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można szukać czegoś lepszego :) Tani jest to akurat pod tym kątem jest w porządku :)

      Usuń
  9. Miałam go. Faktycznie, gęstniał niesamowicie i bardzo szybko. U mnie chyba nawet szybciej niż po 4 m-cach. Zostało mi jeszcze pół produktu, a tu klapa. Ale tak to nie miałam do niego wielkich uwag, był ok :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam właśnie pół i nie nadaje się już do użytku ;) To widzę, że masz takie samo zdanie jak ja :) Mi dopiero teraz zgęstniał, a kupiłam w grudniu :)

      Usuń
  10. Miałam go i byłam zachwycona - ale właśnie tylko przez kilka miesięcy, potem gęstniał w ciągnącego się "gluta". Świeży pięknie wygładzał paznokcie, przyspieszał wysychanie lakieru i dawał efekt gładkiej, lśniącej tafli. Ale zdążałam zużyć max. połowę przed zgęstnieniem. Gdyby nie to - byłby hitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, mam jeszcze połówkę i już muszę kupić coś nowego :)

      Usuń
  11. Niestety nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się go wypróbować gdyś chciała ;)

      Usuń
  12. to i tak dobra trwałość. marzę o Seche Vite , ale zakup tego nabłyszczacza byłby w moim przypadku bez sensu bo noszę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mamy doświadczenia z lakierami :) Ale przydałby nam się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Top coat, a raczej wysuszacz, z KillyS też jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już mi go ktoś kiedyś polecał, całkiem o nim zapomniałam :) Dzięki :)

      Usuń
  15. ja aktualnie posiadam top coat z Astor i takze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam lakierów nawierzchniowych, ale wydaje mi się, że powinnam się w jeden zaopatrzyć ponieważ lakiery na moich paznokciach dość szybko schodzą i efekt z 1 dnia już 3 dni później nie jest taki wow :) A ten top coat może być dla mnie dobrym początkiem :) Pozdrawiam serdecznie http://izabelarejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd spróbowałam to już nie wyobrażam sobie życia bez takiego lakieru po pomalowaniu paznokci :)

      Usuń
  17. Ja właśnie szukam czegoś co przyspieszy wysychanie lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)