29 sierpnia 2013

TAG- Moje blogowe sekrety

 Zostałam nominowana do TAGu przez Lilę;)



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
Bloga prowadzę od października, choć okresu od tego miesiąca do lutego wolałabym nie pamiętać;) Nie było widgetu obserwatorów, pisałam tylko dla siebie, nie odwiedzałam innych blogów, moje zdjęcia były porażką... ;) Posty staram się aktualnie publikować raz na 2-3 dni, raczej unikam pisania codziennie, nie lubię zamęczać swoją personą innych;) 

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 
Muszę przyznać, że nie ma na to reguły. Czasem zaglądnę 3 razy, czasem gdy jestem praktycznie cały dzień poza domem bez dostępu do internetu to raz dziennie. W pierwszej kolejności otwieram g-mail, bo wygodnie przegląda mi się tam komentarze;)

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? 
Wie tylko mój TŻ i moja mama. Koleżankom nigdy o tym nie wspominałam ;) 

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 
Bardzo lubię czytać posty zakupowe i denkowe.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom? 
Długo się nad tym zastanawiałam by odpowiedzieć zgodnie z prawdą i muszę napisać, że nie zdarzyło mi się- przynajmniej nie, jeśli chodzi o zazdrość w czystej formie ;) Ewentualnie dostępu do jakiś kosmetyków, do których choćbym stanęła na głowie to i tak nie mam możliwości ich kupić i przetestować.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Jeszcze mi się to nie zdarzyło, bo jednak krótko prowadzę bloga, aczkolwiek może kiedyś z braku pomysłów tak się zdarzy? Kto wie;) 

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy? 
W jakimś stopniu na pewno, szczególnie jeśli zachwyci mnie skład jakiegoś kosmetyku ;)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu? 
Może to dziwne, ale nastawienie do życia na bardziej pozytywne. Na studiach otaczają mnie osoby, które nakręcają wyścig szczurów, także dobrze jest oderwać się od tego, wejść na blog, przeczytać wiele serdecznych słów, "poznać" sympatyczne dziewczyny, które mają tą samą pasję ;) To naprawdę budujące! ;)  

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty? 
Myślę, że jako osoba prowadząca blog (głównie) o kosmetykach po prostu piszę o tym czego aktualnie używam i czuję, że już pora na recenzję;) Z pomysłami ciężej wydaje mi się mają dziewczyny z blogów szafiarskich czy kulinarnych;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak, że chciałaś go usunąć? 
Jeszcze mi się to nie zdarzyło ;)

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 
W sumie niewiele jest takich rzeczy, bo wychodzę z założenia, że blog jest spersonalizowaną cząstką internetu oraz, że powinien być taki jakim autor go widzi, także nie przeszkadza mi, że jest za dużo treści np. ubraniowych na blogach kosmetycznych, choć wiem, że niektórym czytelnikom to przeszkadza ;) Jedynym wyjątkiem, który szczerze przyznam, że mnie denerwuje to recenzowanie kosmetyków, które w 98% pochodzą ze współprac...

Nie taguję nikogo, bo zdaję sobie sprawę, że z tym różnie bywa, nie każdy chce odpowiadać, także zapraszam wszystkie osoby, które miałaby ochotę odpowiedzieć ;)

16 komentarzy:

  1. nie lubie takich durnych pytan;P

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem przyjemnie czytało mi się ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie opowiadam wielu ludziom o swoim blogu. Wie o nim tylko kilka osób z mojej rodziny i TŻ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam ten tag, sama ostatnio go robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też dziś zostałam otagowana;)
    Poczta przyszła;) dziękuję;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag :) Lubię czytać takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny do tej pory tag, który lubię :)

    I musze przyznać, że w moim przypadku blogowanie też zmieniło to w jaki sposób pochodze do świata, bo w blogosferze, kto by pomyślał? przyjaźnie jest! :D

    Z kolei napomknę coś o blogerkach kulinarnych i szafiarkach i o inspiracji, bo wg. mnie to jest po prostu tak, że jeśli ktoś coś lubi, to nie ma problemu z napisaniem na dany temat kolejnego wpisu i nie musi cierpieć na brak pomysłów, wystarczy mieć co przekazać. Sama kiedyś prowadziłam bloga szafiarskiego i też nie miałam z tym problemu(gorzej już z fotografem ;/).

    OdpowiedzUsuń
  8. My już odpowiadałyśmy :))
    Świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie powiedziałam o blogu wielu osobom:) tylko siostrze, jednej koleżance i chłopakowi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy tak samo, ja po prostu kocham jak jest dużo kosmetyków.nie ważne czy nowych czy zużytych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też najbardziej lubię czytać o nowościach i denkach;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś ten tag popularny ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytać tagi tego typu lubię, ale przyznaję że nie lubię na nie odpowiadać:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)