30 sierpnia 2013

Untamed, Racy, Savage: lakierowe jesienne nowości Avon

Całkiem niedawno prezentowałam 4 lakiery Avon, dziś kolejne 3 nowości katalogu 12/2013 ;) 

 

Untamed

Tzw. kolor grzybowy, który był bardzo popularny 3 lata temu dzięki lakierowi "Mushroom" Barry M
Trzymał się na moich paznokciach 4 dni. Malowało mi się nim bardzo dobrze, konsystencję ma średnio gęstą, przy pierwszej warstwie błyskawicznie wysechł, druga schła trochę dłużej. Ogólnie jestem zadowolona z niego ;) 




 Racy

Oto obraz nędzy i rozpaczy... Dosłownie. Tego typu lakierów nie lubię najbardziej: wodnisty, natychmiast spływający na skórki i błyskawicznie na nich zasychający... Straszliwie się namęczyłam malując nim paznokcie.
Na zdjęciu dwie warstwy, choć przy pierwszej wyglądał tak samo. Nie robi żadnych prześwitów. Niestety nie wiem ile się utrzymuje, bo zmyłam go po paru godzinach, nie mogłam na niego patrzeć. 
Nie polecam go zdecydowanie, bo bordowy kolor można kupić każdej marki ;)





Savage

Na koniec zostawiłam mojego ulubieńca ;) I pod względem koloru, trwałości i konsystencji! ;) 
Utrzymał się w zasadzie 5 dni, wówczas starły się jedynie końcówki, po 6 dniach dopiero zaczął odpryskiwać. Jeśli lubię jakiś kolor i dobrze się w nim czuję, mogę go tyle nosić, inne przeważnie zmywam, bo nudzą mi się po takim czasie.
Na zdjęciu dwie warstwy. Zaschnął bardzo szybko, nie smużył, ogólnie go polecam!

Porównanie z lakierem Fast Time Teal z Avonu

34 komentarze:

  1. Braz jest przecudny! Uwielbiam takie kolory, szczególnie na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brąz mnie zaskoczył:)pozytywnie, wcześniej jakoś nie miałam z tym kolorem do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, bardzo lubię te lakiery z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! A ja zamówiłam własnie Racy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni został moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni baaaardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa ostatnie bardzo chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie super ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny ten Twój ulubieniec :-)
    nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Avon

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ty znowu kusisz pięknymi kolorami lakierów na swoich cudownych pazurkach :D jak ja ci zazdroszczę tych paznokci to nie masz pojęcia :*
    Jednak najbardziej podpasował mi brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten ostatni odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Savage :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie Savage bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Luubię te lakiery :)
    Pozdrawiam,
    mietowyeden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Avon, ale upatrzyłam sobie taką śliczną brzoskwinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Untamed mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja brązów ani ciemnych zieleni czy wojskowych akurat na paznokciach nie lubię, ale ten ostatni kolorek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Savage podoba mi się najbardziej, ale jeszcze go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak ostatni też mi się zdecydowanie podoba najbardziej chociaż konkuruje z grzybkowym który ewidentnie ma coś w sobie niepozornego ale przyciągającego:)
    Z bordowym racja, że w sumie można go sobie zakupić innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatni najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier w kolorze czerwonego wina jest super, lubię tą serię, też mam kilka

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kolory, szkoda, że Racy nie przypadł Ci do gustu, ale tak jak piszesz na szczęście na rynku jest wiele takich kolorów innych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1 mi się podoba. Taka typowo jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brązik jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Racy is very pretty.

    (Sorry I only speak English!)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, nie wiedziałam jeszcze tych lakierów :) ale chyba się nie skuszę, nie podobają mi się kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przepadam za kosmetykami z avonu i ich dawno nie uzywalam. lakiery wole zobaczyc osobsicie w sklepie :). Bordowy kolor podoba mi si najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście typowo jesienne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Savage na mnie patrzy! Szczególnie, że zamówiłam sobie ten nowy kolor żelowej kredki w tym samym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. szczerze to nie miałam jeszcze lakierów z Avon chyba pora to zmienić i zakupić czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż żałuję, że nie zamówiłam tego lakieru Savage ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)