10 listopada 2014

Zakupy październikowe

Ciężko mi było ostatnio zrobić zdjęcia z uwagi na pochmurną pogodę, ale nie mogłam z tym postem czekać w nieskończoność ;) Zakupów kosmetycznych w październiku nie było u mnie za dużo, głównie się skupiłam na uzupełnieniu jesiennej garderoby;)

1) Tusz L'oreal False Lash Wings- od dawna był na mojej liście marzeń
2) Tusz L'oreal So Couture- jedna z Was bardzo mi go polecała, więc nabyłam;)
3) Maseczka Montagne Jeunesse rozgrzewająca ze smoczym owocem oraz gratis w postaci maseczki peel off z granatem
Lakiery Sally Hansen:
4) Lakier Xtreme Deep Purlpe 
5) Lakier Sugar Coat: Candy Corn
6 i 7) Lakiery Fuzzy Coat Tight Knit i Fuzz-Sea
8) Lakier Mermaid's Tale 
9) Lakier I Love Lilac 
10) Lakier Pink Slip- kolor kompletnie nie w moim stylu, ale będzie mi służył jako bazowy
Lakiery Golden Rose: 
11 i 12) Rich Color nr 28 i 129


13) Masło shea
14) Isana żel peelingujący limonka i kwiat jabłoni
15) Szampon brzozowy Barwa Ziołowa
16) Odżywka Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą
17) Nowy Kallos Algae

I to by było na tyle ;) Lakierów sporo, ale nie kupowałam ich kilka miesięcy i wyszły zakupy hurtowe ;) Jak u Was w październiku?:)

95 komentarzy:

  1. Świetne nowości :-) ja zaraz wybieram sie do rossmanna na zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się planuję wybrać po podkłady, bo mam końcówkę, ale jeszcze nie wiem kiedy ;))

      Usuń
  2. Super nowości:)
    Lakiery.... ja własnie szukam jakiegoś fajnego- by ładnie pokrywał, szybko wysychał itp ale zupełnie nie wiem jaki wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo odpowiadają te z Sally Hansen z serii Complete Salon Manicure- tyle tylko, że u mnie trzymają się góra 3 dni ;)

      Usuń
  3. Odżywki z Joanny bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myję nimi włosy, akurat jako stricte odżywki ich nie używam ;-))

      Usuń
  4. Ile lakierów <3 zazdroszczę :) Twoje nowości bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrabiałam chyba jakieś 4 miesiące odwyku;D

      Usuń
    2. Podziwiam, że tyle wytrzymałaś! Ja obecnie tonę w lakierach i nie wiem co zrobić :)
      Paczuszka dotarła! Dziękuję :***

      Usuń
  5. zaszalałaś:D ja w tym miesiącu bardzo skromniutko;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to wydaje mi się, że w pielęgnacji jest u mnie bardzo skromnie, bo zużywam zapasy, a te zakupy były bardzo przemyślane ;))

      Usuń
  6. Nowa maska Kallosa ? Muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem spore, i bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najbardziej ciekawa jestem tej nowej wersji Kallosa zarówno Twojej nowości jak i tej bananowej :) Tusz Loreal Vollume Million Lashes So Couture jest świetny! Ja i moje rzęski bardzo się z nim polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bananową również mam, ale jej jeszcze nie używałam:) Miło to przeczytać, oby i u mnie się sprawdził tak dobrze:-)

      Usuń
  9. Piękne lakiery, czekam na swatche :D Ej kochana gdzie kupiłaś brzozowy szampon Barwy? Ja je widziałam tylko w Auchanie i tam jest czarna rzepa i pokrzywowy tylko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej maski kallos, jak zużyję swoją bananową to teraz chyba kupię tą :) u mnie w październiku niestety nabytków sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze bananowej nie otworzyłam, a kilka dni temu keratynową przytachałam do domu:D

      Usuń
  11. tusz So Couture to bardzo dobry wybór, myślę że będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to słyszeć:) Mam nadzieję, że stanie się moim ulubieńcem;)

      Usuń
  12. Super nowości :). Szczególnie podoba mi się ten peeling z Isana bo mnie kusi :). Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spiesz się kochana, bo to edycja limitowana i wydaje mi się, że szybko zniknie z półek ;)

      Usuń
  13. Lakierów jestem bardzo ciekawa i mam nadzieję, że kilka na paznokciach zaprezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy,ja skupiłam się na garderobie,kosmetyki zeszły na drugi plan hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dokładnie tak samo miałam w tym miesiącu, kilka rzeczy w Zarze i w H&M wpadło mi w oko ;-)

      Usuń
  15. Kolorówka jest mi obca ale pielęgnację znam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jakie ładne, jesienne kolory lakierów :) Chyba też dokupię podobne kolory na aktualnej Rossmannowskiej promocji. Szczególnie podobają mi się te w dolnym rzędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się oduczyłam kupować lakierów w Rossmannie- nie mam jakoś szczęścia, zawsze zmacane i zgluciałe :(

      Usuń
  18. Piękne kolorki lakierów wybrałaś i wszystko inne przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A fakt- pielęgnacja była przemyślana, wpadło to co akurat było potrzebne, może poza maską, bo to mnie ciekawiło;))

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Raz go dopiero użyłam, więc ciężko mi powiedzieć czy polecam, ale jest to na dobrej drodze ;)

      Usuń
  20. Niezłe stadko :) Lakier z Golden Rose, który odstaje od grupy po prawej stronie ma cudowny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba- aczkolwiek na paznokciach przy 2 warstwach trochę traci na intensywności ;))

      Usuń
  21. Udanych testów ;)
    Mnie ciekawi tusz L'oreal So Couture ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Jak skończę mój obecny z YR to biorę się za testy tego ;)

      Usuń
  22. Troszkę jednak tego przybyło :)
    U mnie spokojnie z zakupami. Kupiłam tylko na promocji tonik Rival de Loop i krem do rąk Natura Care :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to gratuluję wytrwałości ;)) Dwie tanie rzeczy na dodatek Ci wpadły :)

      Usuń
  23. Lakiery ♥
    W październiku u mnie bez szaleństw. Dziś w Rossie kupiłam tylko 2 tusze z Lovely oraz 2 lakiery Wibo i jestem z siebie zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja o dziwo w październiku nic nie kupiłam, muszę wykończyć zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie wykańczam zapasy pielęgnacji, z kolorówki nawet nie próbuję :))

      Usuń
  25. nad tą maską algową z kallosa już od dawna myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi napisać czy polecam czy odradzam, bo użyłam tylko raz :))

      Usuń
  26. super nowości
    ciekawa jestem jak będzie wyglądał SH ten granatowy z dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tez ostatnio miałam problemy z robieniem zdjęć. Ostatnio było to niemożliwe. A nowości super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak wracam z pracy o 17 to nie mam szans na jakiekolwiek zdjęcia ;) Zostają weekendy, ale one czasem też są pochmurne ;))

      Usuń
  28. Zazdroszczę Fuzzy Coat - marzą mi się odkąd wyszły, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  29. tez sie zastanawiam nad zakupem tych maskar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę testować, póki co jeszcze zużywam jedną z YR :)

      Usuń
  30. Ale dużo świetności. Lakiery przepiękne.

    Odżywki Joanny bardzo lubię, chociaż Twoja akurat nie dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nią tylko myję włosy i baaaardzo lubię efekt po niej, nie nakładam jej na włosy :)

      Usuń
  31. Ja nie kupiłam nic a nic :) - brałam udział w akcji "Październik miesiącem bez zakupów kosmetycznych".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Nie słyszałam o tej akcji ;)) Ale ja i tak bym nie dołączyła, bo wtedy jechałam na wakacje i wiedziałam, że za granicą muszę coś kupić ;)

      Usuń
  32. Swietne nabytki :) Mnie rowniez ciekawi L'oreal So Couture ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie własnie też baaardzo, obym się nie rozczarowała :)

      Usuń
  33. Piękne są te lakiery z Golden Rose i musze przetestować tę maskę z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super nowości. Kocham lakiery SH :)

    OdpowiedzUsuń
  35. MAm tą dużą maskę Kallosa ( trochę żałuję że ją kupiłam - bo nigdy jej chyba nie zużyję jest taka wielka :D ) Maseczki bardzo lubię - mimo że nigdy nic z moją cerą nie zrobiły to pięknie pachniały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich mam koło 10, ale póki co testowałam truskawkową i byłam mega z niej zadowolona ;)) Pocieszę Cię: ja te duże 1 litr mam 3 :D:D

      Usuń
  36. No u mnie trochę tych zakupów było :-). Ciekawa jestem Twojej opinii o masce Kallos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że ktoś też lubi czasem poszaleć na zakupach:D

      Usuń
  37. Miałam obydwa te tusze L`Oreala i u mnie sprawdzały się świetnie :) Mam nadzieję, że też będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Ty mi poleciałaś ten SC! :)) Obym i ja była zadowolona ;))

      Usuń
  38. Fajne lakiery zwłaszcza te Fuzzy, wyglądają super, jestem ciekawa jak będą prezentować się na paznokciach :)
    Ciekawa też jestem nowej maski z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę niedługo testować ;) Póki co rzuciłam się na ten granatowy:D

      Usuń
  39. Szaleństwo lakierowe, muszę się skusić na masło shea :) jesteśmy imienniczkami, też amm na imie Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wiedzieć ;)) A co do masła shea to je kocham i nie wyobrażam sobie jesiennych i zimowych wieczorów bez olejowania nim włosów ;) Mojej cerze co prawda nie służy, ale włosy ideał po nim ;-))

      Usuń
  40. Świetne te kolory lakierów, też muszę zaopatrzyć się w kilka nowych :) Jestem ciekawa cóż to za Kallos, pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawa jestem jak się sprawdzi na włosach maska Kallos Algae

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne nowości i ile lakierów, jestem ciekawa, jak kolorki będą wyglądały na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają na pazurkach te lakiery Fuzzy Coa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. te ciemne lakierki skradły mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  45. I u mnie w pażdzierniku przeważały zakupy ubraniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  46. wow sporo tego :) Kilka rzeczy i ja mam na swojej liście, a kilka mi jeszcze wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)