29 listopada 2014

Nowości Makeup Revolution, Zoeva i Hakuro

Witajcie, pisząc tego posta siedzę po raz pierwszy z maską do włosów z dodatkiem spiruliny i ciekawa jestem efektów ;) A tymczasem pokażę Wam haul z pędzlami marek Hakuro i Zoeva oraz kosmetykami Makeup Revolution, od których się co raz bardziej uzależniam ;)

1) Makeup Revolution matowa szminka w płynie Keep Flying for You
2) Hakuro pędzel do różu H24- jednym słowem w końcu go mam! Róż nakładam codziennie, a mój pędzel z zestawu no name zaczął mnie strasznie męczyć, a o planach zakupowych tego wspominałam już rok temu
3) Makeup Revolution- Iconic 3, jestem po prostu uzależniona od paletek cieni tej marki, ta jest już 3! ;)


4) Makeup Revolution rozświetlacz Golden Light- kompletnie mnie do siebie nie przekonywał dopóki nie obejrzałam filmiku Katosu, w którym go bardzo polecała
5) Makeup Revolution rozświetlacz Pink Lights 
6) Makeup Revolution róż w kremie Rose Cream- wpadł mi w oko z powodu ciekawego koloru;) 
7) Zoeva chyba najbardziej znany pędzel tej marki- do rozcierania 227
8)  Makeup Revolution farbka (wedle tłumaczenia) do brwi Fairest- impulsywny zakup po którym niestety okazało się, że nie jest to farbka a żel do brwi, więc trochę się rozczarowałam tym faktem, ale będę testować i zobaczymy czy go polubię :)
9) Makeup Revolution pigment Allure- kolor na zdjęciach mega mi się podobał, ale natury nie oszukam, w fioletowych cieniach wyglądam jakby ktoś mi podbił oczy
10) Makeup Revolution Temptress- mam ogromną słabość do tego koloru ;)

Na zdjęciu zabrakło jeszcze pędzla do brwi z Zoevy nr 322 ;)

Macie coś z moich nowych nabytków?:) 

47 komentarzy:

  1. Interesujące te rozświetlacze Makeup Revolution. Nie widziałam ich jeszcze w akcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pamiętam widziałam je na blogu dressed in mint i na filmikach na yt ;))

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tej paletki i szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze paletki nie używałam, ale jeśli chodzi o szminkę to nie jestem do końca zadowolona, ale to tylko pierwsze wrażenie ;)

      Usuń
  3. ja zakupiłam jakiś czas temu iconic 3 i rozświetlacz golden light:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacza już używałam i go polubiłam paletki jeszcze nie miałam okazji ;-))

      Usuń
  4. Kosmetyki Makeup Revolution bardzo mnie ciekawią c: Zazdroszczę szczególnie paletki i matowej szminki c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są godne uwagi, bo są bardzo tanie i świetnej jakości ;)

      Usuń
  5. Faktycznie uzależniłaś się od MR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też powoli sobie kompletuję to co mnie interesuje ;-)) Miałam do tej pory 4 pędzle Hakuro i tak stopniowo dokupuję Zoevę i Hakuro;)

      Usuń
  7. Kuszą mnie te makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych nabytków, ale podoba mi się paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko pigment i bardzo go lubię :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna kolekcja przyznaję. Ja sama jestem uzalezniona w ogóle od cieni do powiek :D Wszystkie na półkach się do mnie usmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, ale zazdroszczę paletki ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam w planach zakup matowej paletki MR i pędzli Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  13. paletkę mam i ja w czwartek przyjechała do mnie z siostrą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta paletka Makeup Revolution uwielbiam takie kolory - innych nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiam się nad tym pędzlem Hakuro :)
    a po paletkę Iconic3 chętnie sięgnęłabym, gdyby nie to że mam bardzo podobną z Make Up Academy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) Mi się ogromnie podoba paletka matowych cieni tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam nic ale zdobycze ogromnie ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ile dobroci. O MR myślę dosc często, muszę się w końcu skusic. Z hakuro na razie nic nie mam, ale za ok. tydzień (albo nawet w tym tyg) będę miała H54. Na razie ten, bo do różu chcę kupic glambrush. Zoeva, jak ja bym ją chciała, może za jakiś czas, bo do ich strony mi jakoś nie po drodze.
    Pozdrawia:
    http://hiddennndreamsssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę H24 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja teraz mam w planach zakupić H50 :) Potrzebuję dobrego pędzla do podkładku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio miałam okazję pomacać UD Naked 3 i jakoś nie zachwyciły mnie kolory, pigmentacja oraz faktura cieni a to chyba Iconic 3 jest chyba jej kolorystycznym odpowiednikiem. Ja pewnie skuszę się na pędzle Zoevy w dniu darmowej dostawy na Minti Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości!
    Pędzel z Hakuro ma moja siostra i bardzo go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bym chciała tę paletkę, czy Mikołaj to widzi?? :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie pokaż rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię te rozświetlacze Makeup Revolution :) fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozświetlacz i paletkę planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne nabytki, paletke chetnie bym przygarnela :) Jak spirulinka sie spisala ;)?

    OdpowiedzUsuń
  28. ja również uwielbiam make up revolution. Seria czekoladowa jest idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam nic z Twoich nowości ;) ale chętnie bym to zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam na liście ten pędzel do różu Hakuro :-)
    rozświetlacze <3

    OdpowiedzUsuń
  31. no cóż niesttey nie miałem jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba totalnie wypadłam z obiegu, bo o marce Revolutions nie słyszałam nic na nic. Ciekawa jestem bardzo, jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja Iconic 3 właśnie dotarła do paczkomatu ale dopiero w czwartek ją odbiorę, bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę kiedyś skusić się na kosmetyki marki Revolution. Widzę, że jest na nie szał :D Jednak chwilowo mam za dużo kolorówki - muszę coś wykończyć, by kupić coś nowego :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)