9 listopada 2014

Bioluxe: odżywczy cedrowy krem do stóp

Niedawno recenzowałam magnoliowy krem do stóp Bioluxe, który bardzo polubiłam, a dziś kilka informacji o jego cedrowym bracie.


40 ml opakowanie z miękkiego plastiku i pozwala wycisnąć krem do ostatniej kropli, posiada dość duży otwór. Konsystencja jest średniej gęstości.
Zapach: na początku ciężko było mi do niego przywyknąć, bo był dość intensywny, ale z czasem się przyzwyczaiłam i go polubiłam. Kojarzył mi się z takim lekiem z dzieciństwa, którym moja mama nacierała mi klatkę piersiową i potem przykrywała mnie kocem na wygrzanie się ;) Jeśli ktoś nie miał z nim do czynienia to napiszę, że pachnie jak drzewo iglaste;)

Skład:
zawiera olej słonecznikowy, olej palmowy, olej cedrowy, glicerynę.

Działanie: sprawdzał się u mnie tylko na noc i tylko gdy stopy były w dobrej kondycji. Nie mogłam go używać na dzień, bo krem ten w ogóle nie chciał się wchłaniać i kiedy ktoś mi niespodziewanie zadzwonił do drzwi to o mało nie zgubiłam po drodze butów, tak mi się stopy ślizgały ;) Używany na noc i dodatkowo gdy nałożyłam skarpetki rano efekt był zadowalający, ale tylko gdy stopy nie były przesuszone, bo z tym sobie nie radził wcale. 


Podsumowując od zadań specjalnych był krem magnoliowy, o którym pisałam tutaj, a cedrowy tylko gdy stopy były w dobrej kondycji, bardziej jako prewencja ;)

Dostępny jest on na stronie Skarbów Syberii (klik) w cenie: 4,90 z moim rabatem z bloga 30 % mniej;)

Fakt iż otrzymałam go w ramach współpracy nie miał wpływu na moją opinię.

33 komentarze:

  1. Szkoda, że nie sprawdził się tak dobrze jak magnoliowy, no ale do codziennej pielęgnacji na noc - czemu nie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc właśnie przyjemnie mi się go używało ;) Tylko musiałam już na 100 % być pewna, że niczego nie zapomniałam i mogę nie wstawać;D

      Usuń
  2. Jeju też miałam taki ślizgający się krem:D przejechałam całą kuchnię na nim:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, chętnie kupię jeśli będę robić zakupy w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachu się domyślam, wiem o jaką maść chodzi ;)
    A krem dość przeciętny się wydaje. Ale za to zdjęcia piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z magnolią-piękny zapach,jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu, ja na stopy kładę co akurat mam pod ręką (nawet kremy do rąk:)) wzbogacone półproduktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie smarowanie np. standardowym balsamem nie sprawdza się ;))

      Usuń
  7. nie słyszałam o tych kremach, ale chętnie wypróbowałbym je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko na noc kremy stosuję, bo tak jak piszesz "ślizgają się stopy" w dniu :)
    Nie znam tego kremu, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko magnoliowy się sprawdzał na dzień, resztę z konieczności używam na noc;)

      Usuń
  9. Czyli w sumie taki krem nic. Od kremu oczekuję, żeby sprawił, że moje stopy nie są suche, więc jak na suche się nie nadaje, to po co on w ogole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jak wyszłam już z tego stanu "suchości pięt" dzięki magnoliowemu to tego używałam żeby nie wrócił poprzedni stan, na zasadzie regularnego nawilżania ;)

      Usuń
  10. Nie znam tego kremu,ale może się skuszę :) Oj tak,ja kiedyś jechałam przez całą łazienkę,aż zatrzymałam am się na drzwiach hehe.Zostaję na dłużej i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się z tego śmiejemy, ale trzeba się cieszyć, że nic się poważnego nie stało ;))
      Miło mi!:))

      Usuń
  11. bardzo kuszą mnie kosmetyki z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze to na moje stopy pewnie by nie zadziałał :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem z jakimi problemami się zmagasz, ale niewykluczone, że byłby właśnie za słaby ;)

      Usuń
  13. Chyba się skuszę na magnolię :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosztuje niewiele, więc można się skusić :D Chociaz magnolia bardziej kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam ostatnio straszne stopy, więc chyba jest dla mnie zbyt słaby, ale może u mnie byłoby inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie widziałam.
    Mi by się przydał produkt, który sobie radzi z przesuszeniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To magnoliowy, który zaliknowałam powinien się sprawdzić ;))

      Usuń
  17. Moje stopy są ostatnio w złym stanie, dlatego ten krem mógłby nie sprostać:(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)