2 grudnia 2014

Tusz podkręcający rzęsy Volume Vertige Yves Rocher

Jestem niezmiernie zadowolona, że dzisiaj ten tusz mogłam włożyć do kartonu ze zdenkowanymi kosmetykami i nie będę musiała się więcej z nim męczyć ;-)


Producent: "Spraw, aby Twoje spojrzenie było głębokie i intensywne – dzięki tuszowi Volume Vertige rzęsy są widocznie grubsze i podkręcone na całej długości. Poznaj specialną szczoteczka z dozownikiem tuszu, który zatrzymuje konsystencję, aby maksymalnie pogrubić rzęsy już przy pierwszej aplikacji, bez konieczności zanurzania szczoteczki we flakonie przed każdym pociągnięciem rzęs. Kremowa konsystencja, zawierająca żywicę elemi o właściwościach utrwalających, sprawia, że efekt podkręcenia rzęs utrzymuje się aż do 12 godzin.

Działanie: 
● Widocznie grubsze i podkręcone na całej długości rzęsy
● Efekt głębokiego i intensywnego spojrzenia
● Szczoteczka z dozownikiem tuszu
● Kremowa konsystencja
● Trwałość aż do 12h

Składniki: Żywica elemi, naturalna żywica z drzewa pochodzącego z Filipin, umożliwia podkręcenie rzęs i jednoczesne utrwalenie przez cały dzień, bez wrażenia sztywnych rzęs."


Moja opinia:

Zaczęłam go używać w połowie października, akurat pojechał ze mną na wakacje. Początkowo byłam z niego zadowolona, bo był mokry, nie trzeba było wiele przy nim pracować żeby efekt był zadowalający, całkiem ładnie pogrubiał, ale nie zauważyłam nawet minimalnego podkręcenia rzęs. Nie osypywał się, nie kruszył i nie rozmazywał. Szczęście trwało całe 2 tygodnie. Jak na tusz, który otrzymujemy zapakowany w folię mając pewność, że nikt się do niego nie dobierał to czas jest rekordowo krótki, który w cenie regularnej kosztuje 65 zł. Potem mój poziom irytacji tym tuszem wzrastał z dnia na dzień, ponieważ już po 2 tygodniach konieczne było dodawanie duraline z Inglota. Gdybym nie miała tego kosmetyku mogłabym tym tuszem malować się maksymalnie 3 tygodnie. Tak więc dodawałam po 2-3 kroplach duraline do tuszu co kilka dni, a od zeszłego tygodnia nawet ono już nie pomagało- jeśli bym miała tak reanimować każdy tusz to nie zarobiłabym na niego. Tusz sklejał co raz bardziej i bardziej, aż wczoraj zrobił mi jedną wielką grudę na rzęsach i musiałam śpiesząc się rano do pracy zmyć cały makijaż... Co prawda jak już się przemienił w takiego mega sklejacza to na szczęście się w dalszym ciągu nie osypywał i nie robił pandy, ale to marne pocieszenie.

Od strony technicznej to kształt tej silikonowej szczoteczki bardzo mi się spodobał- wyraźnie zwężona na środku, nieduża (chociaż ja lubię te duże to pod tym względem mi nie przeszkadzała) i precyzyjna, dzięki czemu nigdy nie uciapałam sobie powieki.
Jego plusem było to, że bardzo łatwo się zmywał- co prawda zawsze zostawały grudki na płatku- akurat z tym się jeszcze nie spotkałam, nigdy nie miałam kłopotu ze 100% jego zmyciem i nie znajdywałam resztek tuszu np. przy linii rzęs.


Miałam już kiedyś tusz z Yves Rocher, był to Sexy Pulp, o którym pisałam tutaj- wpadł w moje ręce za 1 gr, gdy zakładałam kartę w tym sklepie, z kolei bohatera dzisiejszej recenzji dostałam jako gratis do zakupów dokonanych w sklepie internetowym. Niestety tusze tej marki są bardzo słabe co potwierdził i ten egzemplarz.


Naprawdę marne efekty...
wiem, że podkład mi się zebrał w zmarszczce :(



Do kupienia tutaj.
Znacie, któryś z tuszy YR? Polubiłyście go?:)

37 komentarzy:

  1. Spodziewałam się po nim czegoś lepszego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, pozostaje mi się tylko cieszyć, że nie wydałam na niego 65 zł :(

      Usuń
  2. Szkoda, że okazał się taki słaby... nie lubię tuszów, które sklejają rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też, zwłaszcza jeśli nie można się poratować w jakiś sposób i ich rozdzielić potem :(

      Usuń
  3. Ja z SP byłam zadowolona, ale innych nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexy Pulp jest na pewno lepszy niż ten, ale niestety mi nie przypadł za bardzo do gustu ;)

      Usuń
  4. Szczoteczka mi się podoba. Szkoda, że tak słabo wypadł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ja wolę co prawda inne, ale ta przypadła mi do gustu ;)

      Usuń
    2. ja też wolę inne szczoteczki

      Usuń
  5. Szkoda, że taki słabiaczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również żałuję, bo zmęczył mnie sobą niewyobrażalnie :(

      Usuń
  6. szczoteczka idealna dla mnie, bardzo lubię takie, ale efekty faktycznie bardzo średnio wypadają

    OdpowiedzUsuń
  7. Sexy pulp u mnie się sprawdził. Ten z kolei- tak jak u Ciebie- jest totalną klapą- skleja, źle się zmywa. Dodatkowo ta szczoteczka jest jak dla mnie za miękka, wygina się na wszystkie strony. Maczam w nim inną czystą i tylko dzięki temu uda mi się go chociaż trochę poużywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w miarę dobrze się zmywał, akurat bardzo szybko się go pozbywałam- a próbowałam micelem z Garniera, Tołpy i dwufazówką do oczu z YR ;) Mi się szczoteczka w nim w sumie nie wyginała, jakoś dobrze mi się z nią pracowało;-)

      Usuń
  8. Masakra jakas z tym tuszem. Za taka cenę powinien byc o niebo lepszy. Na pewno będę go omijać z daleka;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo powinni zmienić formułę albo cenę, innego wyjścia nie ma ;-)

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam tuszy z YR i widzę, że nie miałam czego żałować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o tusze YR to moim zdaniem jedynie Sexy Pulp jest godny uwagi ;) Reszta to w sumie dziwne stworzenia i potrafiły się rozmazywać, dawać mizerny efekt lub osypywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sexy Pulp jak się przekonałam teraz, że w porównaniu do tego jest o niebo lepszy ;) Hahaha, dobrze to określiłaś dziwne stworzenia ;)

      Usuń
  11. Szczoteczkę ma fajną, ale raczej się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że tak kiepsko się spisuje, mam w zapasach jeden tusz z yr i już się boję..

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz moze beznadziejny, ale mnie się efekt dość podoba, rzadko mi się udaje taki uzyskać

    OdpowiedzUsuń
  14. Słabo znam YR, ale pod kątem tuszy widzę, że nie mam czego żałować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś Sexy Pulp YR i też się u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś tusz z YR, który był świetny, ale niestety od dawna go już nie ma. Używałam też SP, ale był tragiczny ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, pozostawia trochę do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja szukam dobrego tuszu, ale wszystko mnie zawodzi;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt nie aż taki zły, gorzej że się zgrudkował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiepsko, ze taki marny. Masz piekne, dlugie rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam styczności z tuszami tej firmy :) Zostanę przy Max factor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje rzęsy nie wyglądają źle pomalowane tym tuszem ale może i bez niego są takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaaaakie długie rzęsyyyy :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)