1 kwietnia 2014

Zakupy marcowe

Witam :) Korzystając z chwili przerwy w pracy postanowiłam napisać post o zakupach marcowych. Nie zakładałam oczywiście, że nic nie kupię albo że mało, bo wiedziałam, że Dzień Kobiet i liczne z tym związane promocje w sklepach  i darmowe wysyłki absolutnie temu nie będą sprzyjały i tak też się stało :) Za to w kwietniu nie zamierzam za dużo kupować, tylko koniecznie muszę się udać po olej kokosowy.


1) Szampon Love2Mix z efektem laminowania, mój ulubieniec to już 3 butelka, ze Skarbów Syberii za 11,90
2) Maska Love2Mix z efektem laminowania za 23,90 również ze Skarbów Syberii, jestem mega ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach
3) Tonik Nuxe, wypatrzyłam go na allegro za ok. 20 zł, jako fanka zapachu róży nie mógł nie znaleźć się w moim koszyku ;-) Zresztą to pierwszy kosmetyk tej marki.
4) Antyperspirant Dove, już nie wiem który, kocham go i już :) 9,99
5) Tonik hibiskusowy do twarzy Sylveco, nowość tej marki, jak tylko pojawił się u mnie stacjonarnie pobiegłam po niego w podskokach, 14,99


6) Maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych, saszetka mnie tak sobą ujęła, że musiałam kupić pełnowymiarowe opakowanie, akurat miałam kupon SuperPharm, 9,99 
7) Balsam do włosów Natura Siberica Objętość i Nawilżenie, dla fanek tej marki informacja- jest to balsam o starym składzie, kupiłam go na Skarbach Syberii :)
8) Krem na noc Baikal Herbals, po tym jak wersja na noc spisała się genialnie chcę wypróbować i jego ok. 20 zł
9) Krem na dzień, nie mogę bez niego żyć, więc musiał wpaść do koszyka ok. 20 zł
10) Krem pod oczy, długo się zastanawiałam czy kupić ten czy Sylveco, bo są pobobne cenowo, ale po  próbkach Sylveco doszłam do wniosku, że puchną mi powieki mimo prawidłowego nakładania i wygrał ten ok. 23 zł


11) Scrub czekoladowy z Avonu, nabyłam chyba za 3,99 
12) Glitter z Essence, ok. 8,99
13) Podkład kryjący Gosh, najjaśniejszy kolor, mam nadzieję, że stanie się moim ulubieńcem, kupiony na allegro za 31 zł


14) Żel pod prysznic Luksja Lush, mimo, że miałam nie kupować żeli pod prysznic to przemówiła do mnie cena 5,99 za 500 ml, a jak pachnie!
15) Pianka do golenia Venus, od dawna na mojej wish-liście i została przeceniona na 4,69
16) Maska do włosów Alterra, niedługo jej recenzja, zakochałam się w niej, 5,99
17) Szampon do włosów Alterra, nie miałam jeszcze tej wersji, więc kupno zupełnie w ciemno, 5,99
18) Krem do rąk oliwkowy Isana, koleżanka w pracy mnie skusiła, bo osobiście nie lubiłam kosmetyków o zapachu oliwki, a tu się miło nim zaskoczyłam 3,89

Jak widzicie od groma kosmetyków rosyjskich, pomimo afery z nimi w roli głównej, zdania na ich temat nie zmienię i będę je nadal kupować, bo się u mnie sprawdzają i na dodatek dzięki nim polepszył się stan mojej skóry, a pielęgnacja włosów w dużej mierze się do nich sprowadza.

Z kolorówki kupiłam jeszcze nowości Catrice i Essence, a pokazywałam Wam je w tych postach: tu i tu.

53 komentarze:

  1. świetne nowości :-)
    będę wypatrywać recenzji rosyjskich kremów, bo mam na nie ogromną ochotę; mam painkę do golenia Venus tylko, że żurawinową - świetnie się u mnie sprawdza :-)

    ps. ja też nie zamierzam dużo kupować w kwietniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziemy trwać razem w postanowieniu:D
      A jeśli chodzi o piankę Venus to też kiedyś muszę dokupić żurawinową, ale akurat w tym Rossmannie jej nie było :))

      Usuń
  2. Dużo fajnego. O masce Alterry chętnie poczytam. Hity za grosze są zawsze u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę Ci polecam z całego serca, odżywkę, o której już jakiś czas temu pisałam też :))

      Usuń
    2. Generalnie ciekawa firma ta Alterra, muszę się jej przyjrzeć bliżej :))

      Usuń
  3. Super kosmetyki-zaszalałaś :)Jestem bardzo ich ciekawa(dużo kosmetyków nie znam),więc będę czekać na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo Ci tego przybyło :) U mnie na szczęście jedyne zakupy to waciki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubiłam maskę z efektem laminowania ale nie stała się moją ulubioną na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  6. Również skusiłam się na powyższą wersję szampony z Alterry. Chwilowo użyłam go tylko raz, więc się o nim nie wypowiem ;)

    Jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie produkty z Baikal Herbals :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś zawsze mi ta wersja umykała, cały czas kupowałam inne :)

      Usuń
  7. rosyjski szampon bardzo lubię, maskę też mam - czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudne nowości! Jestem ogromnie ciekawa toniku Sylveco oraz kosmetyków z Ziół Bajkału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za testowanie toniku właśnie biorę się na dniach, a krem na noc z HB musi chwilę poczekać, bo mam duuużo innych kremów, które muszę po prostu wykończyć :))

      Usuń
  9. Właśnie się przymierzam do zakupów kosmetyków rosyjskich więc ten szampon pewnie wpadnie w moje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dobroci :) Zainteresowały mnie tonik i podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę używać tego toniku a podkład już od tygodnia używam i jest nawet nawet :)

      Usuń
  11. Rosyjskie kosmetyki kuszą mnie tu najbardziej, wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkimi których jeszcze nie zrecenzowałam będę mogła Cię pokusić:D

      Usuń
  12. Kupiłam dziś mój pierwszy szampon love2mix ;) Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który?;) Oby dobrze :) Ja lubię wszystkie poza tym z jagodami acai :)

      Usuń
  13. Ciekawa jestem koloru podkładu z Gosha i jak Ci się sprawdzi, koniecznie daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koloru dzięki bogu jest naprawdę jasny, co do samego sprawowania się jeszcze za mało mogę o nim powiedzieć ;)

      Usuń
  14. Super kosmetyki, widzę sporo rzeczy które sama chciałabym mieć takie jak tobik od Sylveco czy produkty Baikal :)
    Nie martw się z tym Pink Joyem, jak Ci coś bardzo wpadło w oko to wiem że oni w planach mają sklep z kosmetykami z zakończonych kampanii więc teoretycznie można je będzie kupić po regularnych cenach pewnie.
    I wiem w sumie że to nie to samo..
    Może następne? Ciekawe jaki kraj wybiorą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby właśnie można je było kupić, bo zaciekawił mnie ten żel pod prysznic :)
      Ja bym oszalała ze szczęścia jakby Japonia była <3

      Usuń
  15. Zazdroszczę Ci laminującego zestawu od Love2Mix. Sama mam na niego niemałą ochotę :)
    Widzę, że już masz nowości od Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pojawiły się w mojej zielarni dość szybko :))

      Usuń
  16. Wiele z tych kosmetyków chętnie bym przygarnęła :) Uwielbiam alterre i owocowe kosmetyki! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Alterrę mimo, że jest trochę krytykowana :)

      Usuń
  17. znam jedynie szampon z Alterry i u mnie się całkowicie nie sprawdził niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego scrubu czekoladowego :) Czekam na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym zapytać odnośnie Szamponu Love2Mix z efektem laminowania. Jakie masz włosy po jego użyciu? Zastanawia mnie jego działanie ;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim tutaj: http://hedvigisokosmetykach.blogspot.com/2013/11/szampon-love2mix-z-efektem-laminowania.html :)
      Ale tak w telegraficznym skrócie to są bardzo miękkie po nim i się błyszczą :) Jak na szampon to bardzo dużo i dlatego go uwielbiam :)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź, mam kręcone włosy więc chyba nie będzie dla mnie dobry ;p

      Usuń
    3. Faktycznie może się nie sprawdzić :(

      Usuń
  20. Rzeczywiście sporo tego. Jestem ciekawa tego podkładu z Gosha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maskę z efektem laminowania uwielbiam. Mam też ochotę na szampon Love2Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawił mnie podkład Gosh, daj znać jak będzie się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo pokaźne zakupki :)) super :) obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ten krem do rąk z isany nie pachnie jak oliwka, ale ma super działanie :) tak samo jak maska z alterry jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ile firm tyle swoich zapachów oliwkowych :)) Ten faktycznie tak pudrowo pachnie, najgorszzy zapach oliwkowy ma Avon, ja go nie mogę znieść :)

      Usuń

Za każdy pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję ;)